2016. április 9., szombat

Rózsaszín mindennapok

A fürdőszobaszekrényemben pakolászva észrevettem, hogy a minden nap, vagy közel minden nap használatban lévő termékek csomagolása részben vagy teljesen a rózsaszín valamely árnyalatában pompázik. Mivel ezek nagy részéről még egyáltalán nem beszéltem itt a blogom, afféle tematikus beszámoló formájában megosztom veletek a tapasztalataimat.



Elseve Nutri-Gloss Luminizer sampon és balzsam
Imádom az Elseve termékeket, nagyon sok típust kipróbáltam már tőlük, de az abszolút kedvenc az Extraordinary Oil család volt. Mikor megjelent az új termékcsalád, lehetett a Facebookon egy gyors regisztrációval tesztelésre jelentkezni, én az esélytelenek nyugalmával töltöttem ki az űrlapot. Annál nagyobb volt az öröm, mikor kiderült, hogy a leggyorsabb 100 jelentkező között voltam, így kipróbálhattam az extrafényes hajat ígérő sampont és balzsamot. Február óta használom a termékeket és... Azt kell, hogy mondjam, nem győztek meg. Úgy érzem, több körben kell átmennem a hajamon a samponnal, hogy a megfelelő tisztaságot elérjem, a balzsam teljesen átlagos, őszintén szólva hiányolom az olajos balzsam ápoló hatását. Persze a Nutri-Gloss ezt nem ígérte, de akkor is... Összességében az "elmegy" kategória, igyekszem őket elhasználni, de utána vissza fogok térni az olajos családhoz. Akinek semmi különösebb probléma nincs a hajával, annak simán beválhat, de az én hajam túl száraz ehhez.


Yves Rocher rózsás tusfürdő
Törzsvásárlói program keretein belül jutottam hozzá ehhez a tusfürdőhöz, amit az elegáns, de mégis friss, egészen sokáig megmaradó rózsaillata miatt szeretek. Szerintem már említettem, hogy tusfürdő terén nem magasak az elvárásaim: ne szárítson és legyen finom illata, ez a termék mindezt maximálisan teljesíti Az Yves Rocher fürdőtermékeiben még nem csalódtam, most is kinéztem párat az új illatok közül.


Batiste XXL Volume szárazsampon
Külön bejegyzés is született róla, a szerelem azóta is töretlen, ha nem is gyönyörű és címlaphatású, de biztosan vállalható frizurát képes varázsolni a menthetetlennek hitt hajból is, a bad hair day alapkelléke!

Avon sminkszivacs
Emlékszem, még Dorka mutatta évekkel ezelőtt a sminkelős csatornáján az eredeti Beauty Blendert, amikor megjelent, aztán persze más márkák és megjelentek hasonló szivacskákkal. Az Avon verzióját volt szerencsém kipróbálni, és azt hiszem, az elég meggyőző érv, hogy egy kezemen meg tudom számolni, hányszor használtam alapozóecsetet, mióta megvan ez a termék. Ki kellett tapasztalnom a használatát: mennyi vízzel töltsem fel, milyen hőfokúval, ilyesmi, de már belejöttem (langyos víz, alaposan kinyomkodva-felitatva). Nagyon szép, könnyed, természetes, airbrush finist eredményez, ami hétköznapokra tökéletes. Korrektor eldolgozásához isteni, folyékony alapozóhoz úgyszintén, és púderalapozó felviteléhez is tökéletes. Habosabb állagú alapozóval is próbáltam, na azzal pont nem az igazi, de összességében szuper kis terméknek tartom, utazáskor is nagyon praktikus. Én sima folyékony szappannal tisztítom, és bírja a strapát.


Garnier micellás víz
Régi kedvenc, de nem hagyhattam ki, egyrészt mert rózsaszín a kupakja, másrészt mert az egyik kedvenc arctisztító termékem. Reggel és este is használom, szuperül leszedi a maradék sminket, amit a sminklemosó kendő esetleg nem távolított el maradéktalanul, ezen kívül nagyon gazdaságos a kiszerelése.

1 megjegyzés:

  1. Régóta szemezek az Yves Rocher hasonló fürdőtermékeivel, de valahogy mindig annyi van megbontva hogy nem jutok el odáig hogy ki is próbáljam valamelyiket. :)

    VálaszTörlés