2016. február 23., kedd

DETAILS - Minimalista ékszerek


Az aprócska, kis semmi fülbevalók, nyakláncok, gyűrűk hordoznak egyfajta bájt, könnyedséget, finom nőiességet, olyan egyszerű eleganciát, amit mostanában kedvelek. A minimalizmus egyre jobban jellemző a stílusomra mind a ruháimat, mind a sminkemet, mind az ékszereimet illetően. Nemrég vettem észre, hogy egyre kevesebb feltűnő ékszert hordok, inkább a kicsi, alig észrevehető darabokat részesítem előnyben, illetve már nem variálom őket annyira, mindig a megszokott kedvenceket veszem elő. Ebből kifolyólag nem is igazán vásárolok ékszert, de pár hete az I Am leárazásán kivételt tettem.
Öt vékony gyűrű, amiket rétegezve a legjobb viselni, és egy különleges fülbevaló. Annyira szépek, alig tudok  betelni velük! Ritkán esek szerelembe ékszerrel, de most megtörtént. Beszéljenek inkább a képek!




4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek! :) Én általában több ilyen finom kis ékszert hordok egyszerre vagy 1 nagyon látványos, feltűnő statement darabot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is így kombinálom általában, a statement ékszerek mellé nem is kell más. =)

      Törlés
  2. Én is az ilyen kis egyszerű dolgokat szeretem kiegészítőnek, nagyon jól mutathatnak ezek a gyűrűk! Meg ez a háttér is milyen jó, ahol fényképzeztél! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök hogy tetszik. =)

      Törlés