2016. február 15., hétfő

A tökéletes szárazsampon

A hajápolási rutinom meglehetősen redukált, olyannyira, hogy jó ideje a szárazsampon sem kapott benne helyet, pedig tudom, milyen jól tud jönni... Valahogy sosem éreztem szükségét, meg az, amit általában használtam (Balea, ha jól tudom, már nem lehet kapni) hosszú távon mégsem volt olyan meggyőző. Nem nagyon szerettem az illatát, a nap folyamán ugyanúgy lelapult a hajam, és sokszor bent maradtak a kis fehér szemcsék a hajamban. Tehát éldegéltem szárazsampon nélkül jó darabig, egészen az új félév első napjáig, amikor is egy barátnőm mondta, hogy menjünk el este bulizni, én meg mondtam, hogy rendben.
Aznap sokáig volt órám, nem volt kedvem hajat mosni, így gyorsan beszaladtam a Rossmannba szárazsampont venni, és gondoltam, ha már annyian áradoznak róla, teszek egy próbát a Batiste-tal. A többi már történelem.

Sokféle típust forgalmaz a márka, a Brunette például szuper sötét hajúaknak (a por barna, így nem tűnik korpásnak a fejed használat után), de van extra illatosított is. Én az XXL Volume-ot választottam, ami a felesleges zsír felszívása mellett extra tartást is ígér. A használata egyszerű: 30 cm-ről kell a hajra fújni a felrázott flakon tartalmát, majd az anyagot belemasszírozni a hajtövekbe. Azonnal hat, a fehér por rögtön felszívódik és rugalmas, száraz, jó tartású hajszálakat eredményez. Kipróbálás előtt még úgy terveztem, szárazsamponozás után is felkötötm, vagy legalábbis eltűzöm a hajam, de olyan szép, több mint vállalható lett a frizurám, hogy simán kibontott hajjal indultam el, és bírta is egész este.


Nagyjából két hete van a birtokomban ez a szárazsampon, de már úgy gondolom, hogy kihagyhatatlan vétel, és ha elfogy, újra fogom vásárolni, de nem kizárt, hogy valamelyik másik Batiste terméket fogom kipróbálni. A hype abszolút jogos, mindenkinek jó szívvel ajánlom. A Rossmannban találjátok meg, a pontos árra már nem emlékszem, de valamivel többe került, mint 1000 Ft.

9 megjegyzés:

  1. 1390 Ft. Mindet próbáltam, de a brunette a kedvencem. Régen az Auchanban lehetett kapni és akkor még több árnyalat volt. Aztán egy ideig nem lehetett kapni. Nagyon örülök, h visszatért a magyar piacra is. Most az utazó verziót keresem, de még nem láttam sehol :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uuu pedig az is nagyon jól jönne!

      Törlés
    2. iparfümérián kapható utazó verzió :)

      Törlés
    3. Rami. Királylány vagy ;) köszi a tippet!

      Törlés
  2. Istenem! Mindig olyan szkeptikus vagyok a szárazsamponokkal, mert még Sosem váltbe igazán egyik sem. És most úgy voltam, hogy egy utolsó próbálkozást teszek ebből az ördögi naponta-mosós körből való kitörésre. Nagyon nem egyszerű, mert a mekis levegő meg sapka neg minden egyetlen nap alatt ótvarzsíros hatást eredményez és nem lehet kilépni itthonról olyan fejjel komolyan... De ez... Ez egy álom. Nem azt mondom hogy gyönyörű lett a hajam de nem is az volt a cél. Viszont több mint vállalható.
    Nagyon köszönöm hogy írtál róla!!! Ódákba foglaltam a Neved egész nap :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juuuj nagyon örülök, hogy ennyire bevált! =)

      Törlés
  3. Én egyet nem értek a szárazsamponok esetében: bár hosszú, göndör hajam van, mégis megvan a mosás-szárítás 20 perc alatt max. Akkor minek ezzel szenvedni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert nem mindenki van így vele ;) nekem ez a procedúra 35 perc és napi szinten kellene, mert iszonytosan zsírosodik a hajam. Szárazsamponnal az egész 10 perc. Kisgyerekes anyukakent nagyon nem mindegy ;) Hát ezért

      Törlés
    2. Nekem is megvan 20 perc alatt, de általában nincs kedvem kétnaponta hajat mosni. :D

      Törlés