2016. január 8., péntek

Miket kaptam karácsonyra?

2016 első blogbejegyzése még az előző évre nyúlik vissza: habár az idei karácsony számomra inkább a végre otthon, pihenés, semmi tanulás jellegében telt és ez is volt a legfontosabb, kaptam néhány olyan dolgot, amit szívesen megmutatnék nektek. =) Az ünnepeket megelőző egy hónap folyamatos tanulással telt, már nem is számoltam, hány ZH-t írtam a szorgalmi időszak utolsó hetében, a szemináriumokra való tanulás mellett a vizsgáimra is készülnöm kellett, a vizsgaidőszak nekem igazából könnyebb is, mint a szemeszter többi része. Mindenesetre nagyon vártam, hogy végre hazajöhessek, és amolyan igazi Tumblr-Buzzfeed-klisé módra tölthessem a karácsonyt. Sikerült: volt sok kaja, társasozás, barátnős karácsonyozás (több is), Star Wars és Trónok harca - maraton (avagy családi fandommegosztás), és persze semmi sulival kapcsolatos dolog.


Idén karácsonyra végre volt ötletem, mit kérjek: általában nem tudok erre a kérdésre mit mondani, most viszont több ötletem is volt, az egyik a hátizsák. Sosem voltam hátizsákos típus, iskolába bőr oldaltáskával járok, utazni vállraakasztós utazótáskával szoktam, más egyéb programokra pedig, ha csak tehetem, egy mini válltáskánál többet nem viszek. Viszont elkezdtem a könyvtárba járni tanulni, ami azt is jelentette, hogy magammal kellett vinnem a laptopomat is. Lévén elég régi darab, nagyon nehéz, vállon cipelve, önmagában nehéz bőr táskában még inkább. Eszembe jutott, hogy hátizsákban mennyivel kényelmesebb lenne. Amint erre rájöttem, rögtön további helyzetekkel találkoztam, amikor a hátizsák veri a válltáskát: egy-két éjszakás kiruccanások, rendes sulis napok... Így hátizsákot kértem a szüleimtől. Nem volt meglepetés, mert én választottam ki a Poster Urban Outfit webshopból, ők pedig megrendelték. SI-AM márkájú, masszív vászonból készült, jól pakolható, már használtam is párszor, és I-MÁ-DOM.



A másik ötletem az oversize kockás sál volt, amit a képen háttérként használok, de egyébként szinte mindennap hordtam, mióta megkaptam. Puha, meleg és feldobja a szintén oversize fekete télikabátomat, nagyon örülök neki.
A könyv nálunk (nálam) népszerű ajándék gyakorlatilag bármilyen alkalomra, idén karácsonyra is adtam, illetve kaptam könyveket. A Hogyan legyél párizsi nő? is kívánságlistás volt, igazából már régóta felfigyeltem rá Instagramon, Weheartiten, de mikor megláttam az Alexandrában magyarul a karácsony előtti hetekben, szóltam az illetékeseknek, hogy ezt is szeretném. =) Még nem kezdtem el olvasni, a képen szereplő másik könyv miatt. A budapesti úrinő magánélete eredetileg anyukámé, de én már Szenteste lenyúltam. Valami hihetetlenül érdekes, tanulmány-szerű, mégis olvasmányos könyv, levél-idézetekkel, képekkel és leírásokkal, akit érdekel a 19. század közepe-20-század elejéig tartó korszak, mindenképp ajánlom!

Végül az apróságok, amiket a lányoktól kaptam: kávéspohár.- mintás ing...



Bedugós fülbevalók, gyönyörű zöld kövekkel és ezüsttel...


Ezüstlánc üvegmedállal, amiben erdei moha van...




És egy vizsgaidőszak túlélő szett, olyan hasznos dolgokkal benne, mint szövegkiemelő, csoki meg papírzsepi! =D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése