2015. december 30., szerda

Vörös lettem!

Nagyjából tizenegy éves korom óta álmom a vörös haj, a természetes vörös hajú emberek őszinte csodálatomat élvezik, a gesztenyebarnától kezdve a mahagónin át a rézvörösig imádom minden árnyalatát. Akik követnek Instagramon, már tudják, hogy a karácsony előtti hétvégén az álom meg is valósult. =)


A festést itthon csináltuk, mégpedig hennával. A természetes metódust nem csak jobbnak ítéltem a hajamnak, hanem kevésbé elronthatónak is, mint a kémiai festést. A hajfestő henna beszerzése is egyszerűbb volt, mint gondoltam: ugyan könnyen lehet otthon is készíteni sima hennaporral, biztosra mentem, és készet vettem, amit már csak vízzel kell összekeverni. A "festék" neve Classic Henna  for hair, egzotikus, orientális boltokban lehet venni, én Szegeden vettem az Eldorádóban. Több árnyalatban kapható, aranybarnától feketéig, én a Mélyvörös avagy Wine Red árnyalatot választottam, a Burgundi nevűt túl élénknek ítéltem. A csomag 100 g hennát tartalmaz, ami az én hajamra két és fél alkalomra elég, ezt később kifejtem. Mellékelnek használati utasítást, ezt érdemes követni.

Maga a művelet kétemberes, én legalábbis nem tudnám egyedül megcsinálni, és mivel a henna folyhat és potyoghat mindenfelé, érdemes játszós ruhát viselni. A festék készítése nagyon egyszerű, a kimért port (az én hajamra nagyjából 40-45 g por kell, én többet mértem ki, és jó sok festék maradt, ami így sajnos kárba veszett, de tanultam belőle) melegített vízzel kell összekeverni és azonnal felvinni vizes hajra, mint a hagyományos festéket. Itt kell megjegyeznem, hogy a kész henna nagyon büdös, mintha teát és dohányt áztatnánk össze, és a színe is meglehetősen undorító vöröses barna, de hát mindent a cél érdekében. =D Miután alaposan bekentük a hajat hennával, zuhanysapkát kell húzni, az egészet betekerni törülközővel és 4 órán keresztül fent hagyni. A kimosás könnyebb volt, mint gondoltam. Szárítás után már látható is a szín, ami ilyenkor még élénk, kicsit meg is ijedtem, mert NAGYON vörös voltam, ez kopik, és néhány nap után áll be a végleges szín.

A képeket egy nappal festés után készítettem, picit kopott azóta is a szín, de az irány maradt: hideg tónusú sötétvörös, amit imádok és jó ideig meg fogok tartani. Pont ilyet szerettem volna, több, mint elégedett vagyok a végeredménnyel.



3 megjegyzés:

  1. Már Instán is írtam, hogy nagyon-nagyon jól áll ez a hajszín!! :)
    Nekem gimi utolsó évében jött a kattanás, h vörös akarok lenni, szinte minden árnyalat voltam a pirosastól a mély fekete-cseresznyéig. Nagyon szerettem, több mint 2,5 év után mondtam le róla a padlizsán liláért. :D
    Hennát én nem használtam, csak festéket, de hallottam, hogy kíméletesebb. Valahogy egyből a drogériás festék után nyúltam, a henna eszembe se jutott.

    VálaszTörlés
  2. Gym acquire details accomplished in addition to leave whether your workouts last lengthier when compared withsixty minutes a person make application for a problem how for you to eat this is Ageless Alpha usually obvious it is advisable to eat a great lot in order to grow and when i think it is what an individual tend to be which has a challenging date doing here's why.

    http://www.healthybeats.net/ageless-alpha.html

    VálaszTörlés