2015. december 21., hétfő

Christian Lacroix Bijou parfüm

Ha tél, akkor édes parfümök: a cukros aromákat a meleg hónapokban túl nehéznek érzem, viszont nagyon szeretem őket, így a hideg beköszöntével mindig valami édes alapjegyű illatot használok, legyen szó virágos vagy gyümölcsös jellegűről.
Szerintem nem vagyok egyedül, ha azt mondom, a parfüm kiválasztásánál a csomagolás is nagy szerepet játszik. Ennél a parfümnél is így történt, mikor lehetőségem nyílt a kipróbálásra: szinte csak átfutottam a leírást, mert beleszerettem a kampányfotóba. De van olyan csodás a belbecs, mint a külcsín?


Először is néhány szó az üvegről, ugyanis ez a legszebb parfüm, amit az utóbbi időben kézhez kaptam. A metálos fényű fáradt rózsaszín a felső és a csiszolt kőre emlékeztető minta az alsó részen gyönyörű, elegáns, mégis csajos összképet alkot, a kicsi, fekete felirat nem hivalkodó, mégis azonnal szembetűnik. A formája remekül kézre áll, mert az ovális alakot megtöri néhány él. Percekig el tudnám nézegetni, gyönyörű dísze az asztalnak, komódnak.

Az illatjegyek közül a vaníliát lehet leginkább érezni, alapjaiban nagyon édes parfüm, viszont nem olyan intenzív, így nem vonja cukorfelhőbe viselőjét. Kifújáskor érződik kicsit a mandarin, de ez tompul, és kellemes, édes illat marad utána. Engem a Playboy Pin Up-ra emlékeztet, annak van nagyon hasonló, cukros-vaníliás aromája, de az sokkal intenzívebb, karakteresebb illat, míg a Bijou inkább szolidan édes.

Hibája, hogy 1-2 óránál tovább nem igazán tart, hamar elpárolog a bőrről. Persze magunkkal lehet vinni táskában, de kinek jut eszébe reggel még parfümöt is berakni a millió dolog mellé... Egyáltalán nem is olcsó ráadásul, szóval igazán lehetne tartósabb a formula. Ennek ellenére egészen jó parfümnek tartom téli hétköznapokra. Fiatal lányoknak ajánlom, akik a visszafogott, mégis csajos illatokat kedvelik.

1 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon szép az üvege :) Viszont biztosan nem az én illatom, a vanília és az édessége miatt :)

    VálaszTörlés