2015. november 30., hétfő

Őszi kedvencek

Mielőtt megkezdődne a karácsonyi hangulat a blogon, az ősz lezárásaként megmutatom, mik voltak azok a dolgok, amiket nagyon szerettem az utóbbi néhány hónapban. A félév vége felé egyre jobban pörög az élet, eszméletlen sok tanulnivalóm van (mikor már azt hiszem, ennél több nem lehet, kiderül, hogy DEHOGYISNEM). Szóval a blogon ezért voltam inaktív, egyszerűen semmi időm-lehetőségem minőségi tartalmat összehozni. De lássuk is, mik tették kellemesebbé az őszt!

Smink
Habár a reggeli rutinom nem sokat változott, jópár olyan terméket tudok felsorolni, amikről még nem volt szó a blogon. Kezdjük rögtön a Catrice All Matte Plus pirosítóval. Még a Glamour-napokon szereztem be, nem terveztem, de a szerelem első látásra már csak ilyen! =D Mióta megvettem, gyakorlatilag minden nap ezt használom: imádom a fáradt, hűvös mályvás-rózsás színt, amit eredményez, a matt finis pedig egyrészt új és érdekes nekem, másrészt szuper, hogy fényes társaival ellentétben nem hangsúlyozza ki a bőrhibákat.
A novemberi katalógusban még lecsaphattok az Avon 8in1 szemhéjpúderpaletta Not So Neutral árnyalatban, ami ugyancsak a szerelem kategória. A nyolc színből négy csillámos, négy matt; készíthetünk velük hétköznapi és alkalmi sminkeket egyaránt. A kedvenc színeim innem a csillámos óarany és a lilás taupe.
A Rimmel Kate Moss kollekció 107-es árnyalatát Rebi említette még egy korábbi posztjában, én pedig lecsaptam rá a Glamour-napokon. Odavagyok a sötét, mély, bordós árnyalatokért, és ez is telitalálat. A finise matt, de nem teljesen, van egy kis bársonyos fénye. A színe testes vörösborra hasonlít. Minden tekintetben nagyszerű rúzs!


Körömlakk
A három lakk közül kettőről már írtam, de a harmadik teljesen új. A Miss Captain nevű, acélkék lakk az Essence Instagram-oldalán jött velem szembe, és bevallom őszintén, először a neve miatt tetszett meg. Egy sikeres zh-s hét után el is mentem a Rossmannba, ahol már csak egyetlenegy volt belőle, el is hoztam. Akkor tűnt fel, mennyire gyönyörű ez a szín: viharos, hideg, északi tengerre emlékeztető szürkéskék, sziklás partokat és masszív hajókat asszociálok hozzá. Ritka, hogy ennyire megindítja a fantáziámat egy körömlakk, de néha előfordul. =D


Arcápolás, testápolás, hajápolás
Egy kalap alá vettem ezeket a termékeket, mert igazából nincs olyan sok belőlük. Az Avon vaníliás-szantálfás testápolóját egy promóciós nyereménysorsoláson nyertem, nagyon finom, édes illata van, könnyen beszívódik és jól hidratál. Ugyancsak Avon termék ez a kézkrém, ami jó szolgálatot tett a hidegebb időben. Kézkrémek terén nem vagyok válogatós, még egyben sem csalódtam, szóval most ezt elhasználom, de lehet, hogy később veszek valami másfélét.
Ami az arcápolást illeti, kipróbáltam a Spar saját márkás sminklemosóját, és kellemesen csalódtam: finom illata van és hatékonyan lehozza a sminket.
A hajamra továbbra is szorgalmasan kenegetem az Elseve Selymes olajat és változatlanul imádom, csak ajánlani tudom.

Parfüm
Visszataláltam a Frosted Cranberry TBS-illathoz, ami az ünnepi kollekció része, megint kapható. Sajnos már nem sok van belőle, karácsonyra elfogadnék egy utánpótlást. =)


Divat
A New Balance 574 sportcipő még mindig vezeti a toplistát, nagyon sokat hordtam és fogom is hordani a jövőben: csuda kényelmes, meglepően sok outfithez passzol, egy álom benne utazni.
A karácsonyos stílusú pulcsit a Hádában vettem a férfirészlegen, és szinte azonnal az új kedvenc kötött pulcsimmá lépett elő. Teljesen uniszex a mintája, imádom a színeit, és hogy a hagyományos karácsonyi pulcsikkal ellentétben egész télen megállja a helyét és egyáltalán nem giccses.
A garbónyakú ruha H&M-es szerzemény, még szemptemberben néztem ki, de kivártam a Glamour-napokat. Csodás a színe, bokacsizmával vagy bakanccsal szuper hétköznapi összeállítás.
Ugyancsak a Hádából van ez a lilás-bordós ruha, amit a gólyabálon viseltem, de karácsonykor is ez lesz rajtam. Pörgős szoknyarész, érdekes arany részlet, előnyös dekoltázs - mi kell még?





Könyv
HARRY POTTER!!! Hirtelen ötlettől vezérelve elkezdtem újraolvasni (valami könnyű olvasmányt kerestem a vonatozáshoz) és hát te jó ég. Most kezdem a negyedik kötetet, és csak annyit tudok mondani, hogy valamit nagyon tud ez a könyv, ha hat évesen ugyanolyan rajongással bírtam szeretni, mint most. A Weasley ikrek a kedvenceim (Fredet picit jobban szeretem, nem tudom miért =), és egyelőre még nem mertem bevetni magam a Harry Potter fanfictionök világába, félek, hogy azontúl már nem lenne se életem, se sikeres vizsgáim. =D (Egyszer úgyis megteszem, és onnantól nem lesz megállás, ismerem már magam...)

Sorozat
Továbbra is nagyon sok sorozatot nézek, nagy bánatomra befejeztem a Jóbarátokat, amit egyszerűen imádtam, de hát ezzel mindenki így van. Az idei újdonságok közül a Scream Queens-t kezdtem el, ami annyira rossz, hogy már vicces, én mindig nagyokat nevetek rajta.
Az American Horror Story új évada szerintem jól indult, nagyon tetszett a hangulatváltás (nyomasztóból romlott és dögös), de az évad közepére azt kell, hogy mondjam, nem olyan nagy durranás. Mindenesetre legalább sokkal jobb, mint az előző, Lady Gaga pedig igazán kellemes csalódás.

Az élményeimet most nem írnám le, de a követtek Instagramon (@instapolka vagyok), ott elég jól figyelemmel lehet kísérni a mindennapjaimat. =)

5 megjegyzés:

  1. Jaj de örülök a rúzs miatt, a Welcome Fall outfites posztodban is az volt rajtad? Csak mert nagyon jól áll az a szín, meg úgy alapban a sötétebb árnyalatok! :* A norvégmintás pulcsit imádom, egy ehhez hasonlót már ideje lenne nekem is találni. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ja amúgy most nagyon biztosra vettem, hogy én vagyok az a Rebi, de szólj, ha nem, haha :D

      Törlés
  2. Mineral water could be the great flush to aid one's body practice people meal you should not necessarily typically take in. We are all accountable of not necessarily consuming adequate h2o, it really is Power Precision awesome the amount h2o one's body usually takes throughout as well as the amount one's body really requirements. Whenever you consume a treat as.

    http://www.healthybeats.net/power-precision.html

    VálaszTörlés
  3. Water pump using your exercise routine Claim Absolutely no To be able to Overtraining Overtraining can actually decrease testosterone ranges In the event you are looking for improving ones Pro Muscle Fit T-levels control ones exercise routine to help simply - moments in a procedure Overtraining could increase tension along with heighten serum cortisol within your.

    http://www.supplement4fitness.in/pro-muscle-fit.html

    VálaszTörlés