2015. november 14., szombat

Life update

Mi újság, hogy vagytok? Kicsit eltűntem az éterben, de lassan-lassan azért a bloggal is utolérem magam, ezt egy személyes bejegyzéssel kezdeném, mert szeretni szoktátok az ilyesmit. Mesélek, mi történt velem az elmúlt hetekben, miket csinálok épp, mik a terveim.

Az eltűnés okát talán a midterm season kifejezéssel tudom leginkább indokolni, a félévközi zh-k egészen megszaporodtak az utóbbi pár hétben, és nem csökkennek, ráadásul minden hétre több beadandót is kell készíteni. Most, hogy a félév végéhez közeledünk, elég jól látom már az egyetemet, és azt kell, hogy mondjam, nem gondoltam volna, hogy ilyen nehéz lesz. Speciális helyzetben vagyok, mert ezelőtt sosem tanultam iskolai keretek között olaszt, így nem tudom a gimnáziumi tapasztalatokkal összehasonlítani, de nyilván sokkal magasabb szinten folyik az oktatás. Tanárfüggő egyébként, ki mennyit és milyen minőségben kér, ég és föld lehet a különbség. Új nyelvet is tanulok, latint (kötelező), de nagyon szeretem, szerintem érdekes és izgalmas, plusz a lány, aki tartja, szintén nagyon rendes. Az óráim nagy része is jó, de tényleg nagyon sok munka van velük. Szerencsére ennek megvan az eredménye, mert elég jó jegyeket szerzek. =) Tudom, hogy sokat tanulok, de engem nem motivál, hogy "legyen meg a kettes" és hasonlók, maximalista vagyok, szeretném kihozni magamból a legjobbat, és ezért meg is teszek mindent, amit csak tudok. Akkor is, ha nem szigorúan olaszos tárgyról van szó, vagy annyira nem életbevágó. Úgy vagyok vele, ha anno a fizika meg kémia ötösökért, amik nyilvánvalóan nem voltak fontosak a jövőm szempontjából, képes voltam foggal-körömmel harcolni, akkor a minimum, hogy az egyetemen is ezt teszem, végülis ott én választottam a szakot. =D


Mivel Instagramon nagy sikere volt, mesélek kicsit a Halloweenról. A szülinapom október 29-én van, és mindenképp pesti bulit szerettem volna, mert a barátnőim ott laknak már. Kapóra jött, hogy Halloween szombatra esett idén, így megbeszéltük, hogy keresünk valami király beöltözős bulit és így ünnepelünk. Hagyományteremtően sikerült. =D Nagyon élveztük a készülődést-sminkelést, különösebb jelmezünk nem volt (egyszínű, sötét, csinos szett és kész), inkább az arcfestést hangsúlyoztuk, ahogy a képen is látjátok. Én afféle boszi gondoltam lenni, de lehet halál angyala vagy akármi, félelmetes volt és ez a lényeg. A buli, amit találtunk, ugyancsak szuper volt, a másnapi pizsiben maradós-pizzarendelős-filmnézős lusta vasárnappal pedig kimaxoltuk a csajos buli fogalmát. Ez volt az eddigi kedvenc szülinapom, köszönöm lányok!



Nem minden rózsaszín, akadtak mélypontok az utóbbi időben, de sikerült átlendülnöm rajtuk, és összességében továbbra is jól érzem magam. Már készülök a karácsonyra, a héten megírtam a listát, és remélhetőleg karácsonyi témájú posztokat is fogok írni a blogra - hogy ebben a vizsgaidőszak mennyire fog akadályozni, még nem tudom, de igyekezni fogok. =)

6 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Jé, ott egy Anna a képen, már Facebookon is kiszúrtam, mert ő bizony a szaktársam :) Kicsi a világ!

    VálaszTörlés
  3. Brutálisan jól áll Neked ez a smink és a stílus is. Nagyon csini vagy, látszik az életmódváltás.
    Magántanuló voltál? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!=)
      Olaszból igen, magántanárnál tanultam, mert a suliban csak angol meg német volt, de egyébként nem. =)

      Törlés
  4. Training have got failed because these were struggling to be regular throughout precisely what these are doing. It truly is easy to understand since training is a boring job. Devoid of drive Pro Muscle Fit, anyone can right away stop and provide up. For you to keep encouraged, you must look for a training pal. An excellent training pal is actually a person that can.

    http://www.healthybeats.net/pro-muscle-fit-review.html

    VálaszTörlés