2015. október 28., szerda

Szerdai inspiráció #22

A kommentekből úgy vettem észre, szeretitek ezeket a képválogatásos bejegyzéseket, én pedig szeretem őket készíteni, úgyhogy egy hét kimaradás után íme ismét egy adag gyönyörködnivaló!
Az elmúlt hetem picit hektikus volt, és most is akad pár zh és beadandó, azt hiszem, elérkeztünk az egyetem munkás fázisához, de úgy tűnik, nem veszem rosszul az akadályokat. A hétvégén otthon is voltam, szülinapoztunk a családdal és a legjob barátnőmmel, kaptam két szakácskönyvet is, már alig várom, hogy kipróbáljam őket! =) Hétvégén pedig végre egy pesti kaland is kilátásban van, drága rég nem látott barátnőimmel Halloween-szülinap buliegyvelegre készülünk. Ugyanitt, életemben először néztem nem csupán szórakozásból a Youtube-os Halloween-i jelmezötleteket. A Black Widow és az AHS: Coven stílusú boszi között vacillálok, egyelőre utóbbi áll nyerésre.=)




Nyissunk egy igazán őszies képpel: a skótkockás szoknya igazán bátor választás lehet, nekem eléggé a kétezres évek eleji tinifilmek jutnak eszembe róla, de kis ügyességgel szuper szettek születhetnek vele!


Imádom Blair blogját, Atlantic-Pacific néven fut, csodálatos outfiteket tölt fel minden alkalommal.


Mert kötött pulcsikból sosem elég. ;)


Imádom a kabát mintáját és a sötétvörös bokacsizmát!


Tornacipő, oversize pulcsi, oldaltáska - annyira én vagyok ez a szett!


A sötét rúzsok az abszolút kedvenceim ősszel-télen, ez a smink is csodálatos, szerintem valami ilyesmit fogok készíteni a Dracula témájú BTK-s gólyabálra.


Akkor ezt így egyben... =D


Ilyen vörös hajat szeretnék. Meg ilyen vörös macskát.


Úgy tetszik ennek a hangulata, talán a színek miatt...


Ez a reggeli a nap bármely szakában jöhetne! =D


Minden jóval megrakott kása, avagy tökéletes napindítás 2.0! 


Van hova fokozni a pitét, pedig szerintem hétköznapi valójában is csodálatos! =D 


Úgy megkívántam a mandarint...


Hellobello! =D Egyébként szerintem Evan Peters szuper az új évadban a gonosz szerepben is.

3 megjegyzés:

  1. Best way to keep away from your undigested foodstuffs Whenever you take in the suitable occasion one’s body easily digests the foodstuff along with doesn’t get away from any undigested foodstuff This undigested foodstuff GC FIT 360 after obtains become fat deposits if at all not necessarily given away in the suitable occasion Exercising along with Activities One.

    http://www.supplementssellers.com/gc-fit-360-garcinia-cambogia/

    VálaszTörlés
  2. Appealing to this specific illness by expressing most of these private goods As well as if your ill-fated ample to have the item yourself you can easily cross the item ZetaClear onto other people Deal with Reductions as well as Chronic wounds Once more available areas in your epidermis on the fingertips as well as feet are great locations with the microbes to be.

    http://www.healthybeats.net/zetaclear.html

    VálaszTörlés
  3. Experts that need their body to handle requesting work For instance cops and firefighters regularly utilize Cross Fit preparing due to the way it Pro Muscle Fit enhances quality adaptability rate and continuance Yet regardless of the possibility that you don't have a physically requesting occupation this is a system that will advantage you Cross Fit activities are intended.

    http://www.healthybeats.net/pro-muscle-fit.html

    VálaszTörlés