2015. október 14., szerda

Szerdai inspiráció #21

Írtam már, hogy a hétvégéket szeretem - a lehetőségeimhez mérten - feltöltődésre használni, legyen ez egy délután, egész nap, vagy akár az egész hétvége. Múlt héten ez utóbbi történt, az egyik barátnőm lejött hozzám Szegedre: vásároltunk, vacsoráztunk, koktéloztunk a Hungiban (varázslatos hely, egy századfordulós szállodából alakították át), voltunk múzeumban, megnéztük az American Horror Story premierjét (jó évadnak nézünk elébe), és nagyon sokat beszélgettünk. Még több ilyen napot! =)


A rétegezés a legjobb őszi öltözködési trükk. =) 


Világos, hideg árnyalatú, vastag pulcsik, mert ezekből sosem elég! 



Írtam, mennyire szeretnék hasonló kockás sálat. Hétvégén többet is felpróbáltam, de sajnos egyik sem állt jól, valahogy mindben elvesztem... =/ Lehet hogy túl alacsony vagyok az ilyen darabokhoz, nem tudom... De másokon továbbra is szeretem vágyakozva nézegetni őket! 


Imádom a kertésznadrágos outfiteket, ez is telitalálat! 


Egy ilyen pólót elfogadnék. =D


A bordós-lilás árnyalatok nem csak az ajkakon szépek. =) 


Nem vagyok oda a törpesarkú cipőkért, de ez a minta mesés! 


Imádom ezt a zöld színt!


Gyönyörű, tudni-kell-hordani típusú csizma, csupa fekete outfittel, hasonló árnyalatú rúzzsal csodásan mutathat. 


∗szívecskeszemű emojit beszúr∗


Őszi idill a hátsó teraszon, mert nem csak nyáron lehet kiülni, ott vannak a plédek meg a pulcsik. =)

És ez mennyire igaz! =DDD

8 megjegyzés:

  1. A pulcsik, a bordó csizma és a cicák a kedvenceim. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon jól éreztem magam, hétvégén újra mennék legszívesebben, de nem busszal hanem teleportálással :D Legközelebb többet iszunk és bulizni is maradunk a Hungiban :)
    A pulcsik, a csodás szemsmink, a cicák és az esti kiülős mesések :)

    VálaszTörlés
  3. Én is sálakat kerestem, de úgy gondoltam, 6000 ft-ot nem érnek meg, végül is csak egy anyagdarab, amin varrni nem kell szinte semmit :-) De hasonló csizmát, hosszú szárút vettem, feketében. Még keresek inspirációs képeket, hogyan tudnám hordani ízlésesen. Ja, és én is szeretnék egy ilyen őszi teraszt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a sálakkal kapcsolatban ezt is kifogásoltam, eszméletlenül drágák sajnos. =(

      Törlés
  4. Lassan egy fél éve követlek, az inspirációs posztok a kedvenceim!

    VálaszTörlés
  5. Ezeket a posztokat én is imádom. :)

    VálaszTörlés