2015. október 17., szombat

Szeptemberi kedvencek

Talán nem szükséges kiemelnem, hogy az idei szeptember teljesen máshogy telt, mint az eddigiek. Hosszú, de igazán szuper hónapot tudhatok magam mögött, és még csak most jön a java! Egy részről idő-, más részről fényképezőgép hiányából fakadóan kerül ki csak október közepén a szeptemberi kedvenceimről szóló poszt, de a lényeg, hogy itt van! Lássuk, miket szerettem szeptemberben!


Kezdem a két legnagyobb kedvencemmel, az új pénztárcámmal és új táskámmal, ami tulajdonképpen a pénztárca hozadéka. Előbbit egy szegedi bőrdíszműves boltban vettük, imádom a dombornyomott mintáját, a bordó színét és az elegáns, kifinomult, kicsit sötét összhatását. Minden kártya és egyéb kényelmesen elfér benne, imádom. Mivel azonban nagyobb, mint az előző pénztárcám, egyetlen kisebb, átvetős, bulikban használt táskámba se fért bele, újat kellett vennem, ekkor estem szerelembe ezzel a Zara táskával (ismerős lehet a legutóbbi outfit posztból). Gyönyörű, minőségi a kivitelezése, minden fontos dolgot el tudok pakolni, tulajdonképpen mindenhova ezt hordom, ha nem suliba megyek.



Szeptemberben nem használtam sok új sminkterméket, ezt a nude Avon rúzst (Femme árnyalat) azonban kiemelném, a picit barnás, sötétebb tónusa tökéletesen passzol a mostani kilencvenes évek-őrületbe, és megállja a helyét bármilyen szemsmink kiegészítéseként.


Ugyancsak Avon termék a Rare Gold parfüm, amiről már írtam korábban, de azóta is töretlenül imádom!

Már az öltözködéssel kapcsolatos kedvenceket vezeti be ez a holdkő medál, ami a maga egyszerűségében tökéletes.


Ugyan szeptember végi szerzemény, de mégis helyet kapott a posztban a New Balance 574 cipőm, amiről outfit posztban már ódákat zengtem.


Azóta szerettem volna BTK-s pulcsit, mióta az egyik főgólyán láttam a gólyatáborban és szerencsére tudtam venni! Laza napokra, utazásra tökéletes és nagyon jópofa a mintája.


A sort két testápolóval zárom: teljesen különbözőek, de egyformán szeretem őket, így felváltva, az aktuális hangulatomnak megfelelően kerül sor a használatukra. Az egyik a már tárgyalt Avon Volcanic Iceland testápoló balzsam, a másik pedig egy citromos-vaníliás Balea testápoló. Ennek hagyományos, tejes állaga és isteni finom citromos sütemény-illata van, egyszerre frissítő és nyugtató.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése