2015. október 13., kedd

Outfit - Welcome Fall


Táádááám, outfit poszt ki tudja mióta! A nyári blogos aktivitásom amúgy sem volt a csúcson, és előtte se nagyon készítettem ilyen bejegyzést. Mivel végre itt a fényképezőgépem, hétvégén sokat fotóztam a blogra ezen a sorozaton kívül, van jópár újdonság, amiről szeretnék beszámolni, és megmutatnám a szeptemberi kedvenceimet meg a Glamour-napos szerzeményeket.
Na de vissza az outfithez! Amint láthatjátok, továbbra is a minimalizmust részesítem előnyben, akár kényelmes, akár elegánsabb szettről van szó. Mivel a hétvégén megérkezett a hideg és az esős, nedves idő, az egyik kedvenc oversize pulcsimat választottam a szett főszereplőjéül, turiban találtam rá, egyébként River Island és imádom a hideg, szürkés nude színét. Két újabb kiegészítőt is viseltem: az egyik az afféle előszülinapi ajándék New Balance cipő és a Zara kistáska.
Néhány hete bekattant, hogy sportcipőt szeretnék a szülinapomra, szóval belevetettem magam a keresésbe. Jól kihasználható, mégis egyedi darabot szerettem volna, így találtam rá erre a fekete-fehér-világosbarna New Balance cipőre. Szuperkényelmes, nagyjából minden hétköznapi összeállításomhoz passzol, a hét legalább felében ez van rajtam.
A Zara oldaltáska még augusztus végi szerzemény. Pénztárcát váltottam a nyár végén, most sokkal nagyobb, mint az előző, és semelyik kistáskámba nem fért be. Mikor a Zarában megláttam ezt, rögtön tudtam, hogy megvan a bulitáskám méltó utódja! Gyönyörű a kivitelezése, minden szükséges dolog elfér benne, ha nem suliba vagy edzeni megyek, biztosan ez van nálam, legyen szó bevásárlásról vagy esti buliról.




3 megjegyzés:

  1. Csini! :) Jól látom, hogy fogytál?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Esélyes, egészségesebben eszem és keményebben edzem mióta itt vagyok. =)

      Törlés
  2. Szuper szett, nagyon közel állnak hozzám az ilyenek, mostanában egyre minimalistább vagyok.. :) A körömlakkod is nagyon szép, kifejezetten tetszik ez az árnyalata a szürkének! :)

    VálaszTörlés