2015. október 20., kedd

Körömlakkok őszre - Essence

Akarva-akaratlanul a körömlakkokkal való kapcsolatom is a minimalizmus irányába indult el: ahogy a ruhatáramban megvannak azok a fazonok és színek, amiket szeretek hordani és nem mondanék le róluk, úgy a körömlakkoknál is tudom, milyen árnyalatokat és finist szeretek viselni és csak az esetek kis százalékában választok mást. Időről időre persze szeretem új lakkokkal meglepni magam, így történt a Glamour-napokkor is, mikor a Rossmannban való nézelődéskor megakadt a szemem két Essence lakkon.


Az első a sima The Gels Nail Polish családba tartozó Rock my world árnyalat. Szerintem csodaszép, sötét viharszürke árnyalat, de néhol van egy kis olajzöldes beütése, emiatt engem a viharos, sötét tengerre emlékeztet. A finise krémes, két réteg kell belőle. A tartóssága sajnos annyira nem kiemelkedő, 3-4 nap után már kezd lepattogni és kopni. De elnézem ezt a hiányosságot, mert odavagyok a színéért, ennyi pénzért igazán megérte még teljes áron is, kuponnal meg főleg!


Bevallom őszintén, egyáltalán nem figyeltem, milyen újdonságok lesznek az őszi szortimentfrissítéskor, így kellemes meglepetésként ért az I love Trends körömlakkok jelenléte az Essence pulton. Különböző trendi árnyalatokat tömörít ez a termékcsalád, én a The Darks kollekcióból választottam a Red I am nevű, gyönyörű borvörös árnyalatot - mert ilyenekből sosem elég! Két rétegben szükséges használni ezt is, a finisét pedig félmattnak mondanám. A tartóssága nagyon szuper, egy hétig minimális kopással bírta a körmeimen. A zöld lakkot is biztosan beszerzem a termékcsaládból!




Összességében szerintem teljesen jó lakkokra tettem szert. Továbbra sem fogok kísérletezni különösebben a körömlakkokkal, de ahogy a bevezetőben említettem, bizonyos színskálán belül szívesen vásárolok újdonságokat. =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése