2015. október 4., vasárnap

Glamour-napok kívánságlista

A Glamour-napokat már egy ideje nagyon gyorsan, semmi felhajtással tudom le, főleg a hiányzó kozmetikumokat pótolva, leginkább azért, mert idegesít a tömeghisztéria, ami ilyenkor az áruházakban uralkodik. Az őszi viszont újra különleges lesz, ugyanis az egyik legjobb barátnőm lejön hozzám Szegedre és együtt töltjük a hétvégét, vásárlással, múzeumlátogatással és nagy beszélgetésekkel. Ennek tükrében a tömeget is hajlandó vagyok elviselni. =) Ami a vásárlás részt illeti, továbbra is kedvenceket fogok pótolni, néhány újdonsággal kiegészítve. 



Kozmetikumok

Maybelline
Szerencsére két kupon is került a füzetbe, egy 40%os a Rossmannba, több termékre, és egy 50%-os a DM-be, viszont csak egyvalamire. Ezeket biztosan beváltom, mert elkelne új szempillaspirál és szeretnék kipróbálni valami ősziesebb árnyalatú Babylips-et.

L'Oréal
A legeslegjobb szemhéjtust, a Super Liner-t pótolni KELL, a jelenlegi szemhéjtusommal nem vagyok annyira elégedett, mint ezzel.

Rimmel
A Kate Moss rúzsok közül néztem ki magamnak a 107-es bordós-vöröses árnyalatot, ő mindenképp hazajön velem.

Rossmann
A 25%-os Rossmann kuponnal elsősorban a Catrice kontúrpalettát szeretném megvenni, de természetesen körülnézek a többi kedvenc pultomon is (Essence, Rival de Loop Young), mert szeretnék pár új körömlakkot őszre.

Elseve
Az Extraordinary Oil termékcsalád nagy kedvencem, és ugyan mindenki az új hajápoló krémet célozza meg, én inkább utánpótlást veszek a samponból és a balzsamból - sosem jön rosszul, és most tökéletesen elvagyok a Selymes olajjal, nem érzem szükségét még egy koncentráltan ápoló terméknek (plusz úgy vettem észre, nem is tesz jót a hajamnak, ha sok mindent használok rá).

Yves Rocher
Mea tesztje után beleszerettem a Gris Armoise körömlakkba, imádom a szürke lakkokat, és kuponnal még az ára is baráti.

Ruhák

Ez a lista már kevésbé konkrét, mint a kozmetikumoké, mert tetszenek az őszi trendek, de még nem tudom, mire újítok be most és mivel várom meg a leárazásokat. A leginkább sürgős talán néhány új fekete leggings, leginkább sportoláshoz, de én kötött ruhákkal, oversize pulcsikkal nagyon szeretem őket hordani hétköznap is. Egy oversize kockás sál régi vágyam, remélem, találok valami szépet. Pár dolgot előre kinéztem: bordó ruha és csíkos felső a H&M-ből és virágos pulcsi a C&A-ból (erről nem találtam képet).


1 megjegyzés: