2015. szeptember 26., szombat

Teszt - Avon Volcanic Iceland testápoló balzsam

Az Avon szeptemberi újdonságai között szerepel a Planet Spa új, Volcanic Iceland névre hallgató termékcsaládja. A termékek az izlandi ásványok és a friss forrásvíz segítségével hidratálják, feszesítik és tisztítják a bőrt. A termékcsalád négy készítményből áll, én a testápoló balzsamot, vagy eredeti nevén body soufflé-t választottam kipróbálásra.


A Planet Spa termékek közül eddig csak arcmaszkokat találtam, egy-kettő kivételével mindegyiket szerettem és ajánlom, de szerettem volna valami egészen mást is kipróbálni, ezért esett a választásom erre a testápolóra. Nagy, 200 ml-es tégelyben érkezik a termék, teljesen olyan, mint a The Body Shop-os testvajak. Nagyon tetszik a csomagolás szürkéskék-ezüst színösszeállítása, igazán jó ránézni a tégelyre.


A termék fóliával védett, amit nagyon nehéz szépen leszedni, mert bőven jut rá a testápolóból. Ezt megoldhatták volna jobban, de annyi baj legyen! Sűrű krémről van szó, az állagát legjobban a hagyományos testápoló és a testvaj közé tudom belőni, nagyon könnyedén siklik a bőrön és hamar beszívódik. Szerintem ez a tökéletes állag az átmeneti időre, amikor a bőrnek már gazdagabb táplálásra van szüksége, de még nem időszerű a testvaj.
Az illata megosztó, első szaglásra egyértelműen férfiparfüm-dezodor vonalon mozog, a bőrre kenve tompul és kellemes, kicsit karcos, hűs, friss illatot hagy maga után, ami elég sokáig megmarad. Abszolút átjön az Izland-feeling. =) De mint mondtam, tényleg elég pasis az illata, emiatt egyrészt simán lehet uniszex termék is, másrészt ha van lehetőségetek, vásárlás előtt szagoljátok meg, mert nem átlagos illat, bizonyosodjatok meg róla, hogy tetszik-e nektek.
A hidratáló hatásával teljesen elégedett vagyok, van, hogy csak a kezemre kenek belőle egy kicsit, kézkrémként használva. A szárazabb részekkel is hatékonyan elbánik, és az illatát is imádom.

Összességében szerintem nagyon jól sikerült termékkel rukkolt elő az Avon, és levontam a tanulságot, hogy érdemes túlmenni a jól bevált maszkokon, ha a Planet Spa családból válogatok. =)

1 megjegyzés:

  1. Izland. 😍 *-* és tényleg szép ez a csomagolás. :) majd megszaglászom, ha viszed magaddal Szegedre :) remélem jobb illatú, mint az Elseve hajolaj, attól ver a víz mindig, pedig amúgy imádom, de a szaga... Nem is az vele a baj, hogy pasiszaga van, hanem hogy egy olyan ismerősömre emlékezet, aki mindig elemi undort vált ki belőlem... -.- XD

    VálaszTörlés