2015. szeptember 20., vasárnap

TAG - Hello Autumn!

Úgy néz ki, végre megérkezett az igazi ősz, ezért töltöm csak ki a blogvilágban egyébként már jó ideje keringő tag-et. Az idei ősz a szokásosabban izgalmasabban telik nekem, pörögnek az események, minden hétre jut egy-két szuper program, de a hétköznapokat is ugyanúgy élvezem. Ha tetszett a tag, töltsétek ki Ti is!


1. Mit szeretsz a legjobban az őszben?
Az ősz az egyik kedvenc évszakom! Szeretem a levegő illatát, a természet színeit, a melankolikus időt, az őszi divatot, a jobbnál jobb programokat (színház, új sorozatévadok, stb.), és természetesen a szülinapomat, ami október végén van.


2. Mit szeretsz a legkevésbé az őszben?
A sötét reggeleket.

3. Melyik a kedvenc ruhadarabod az évszakban?
Nagy, kötött pulcsik, blézerek, sima pulcsik, és ugyan nem ruhadarab, de bakancsok és bokacsizmák.

4. Mi az, amit mindig veszel ősszel?
Sötét rúzst (már ki is néztem egyet a Rimmel Kate Moss kollekcióból), sötét körömlakk, pulcsi vagy valami szép felső és zárt cipő.

5. Melyik az az esemény, amit a legjobban vársz idén ősszel?
Mivel gyakorlatilag egy új életbe csöppentem, minden, a napi rutintól eltérő eseményt lelkesen várok, de a novemberi Quimby Teátrum és a gólyabál mindenképp toplistás.

6. Mutass egy sminkterméket, ami bár nyárias, de nem mondasz le róla az ősz beköszöntével sem?
Csalok, és kettőt mutatok: a Catrice barack pirosító még belefér pár hónapig, és nekem a piros Babylips is nyári termék volt inkább.


7. Mutasd meg sminktermékekkel, melyek a kedvenc színeid az évszakban!


8. Inkább szemhangsúlyos vagy inkább szájhangsúlyos sminkeket kedvelsz ilyenkor?
Szájhangsúlyos! Bordók, vörösek, burgundik és mély rózsaszínek, sziasztok!

9. Milyen illatokat szeretsz ősszel?
Nehéz, orientális, púderes, tömény parfümöket, és a nagyon édes illatokat is inkább a hidegebb évszakokban használom. Ha pedig egyéb illatokról van szó, akkor füst, hulló falevelek, eső és fahéj.

10. Melyik a kedvenc forró italod?
KÁVÉ. Kurvanagy tejeskávé Csillagban (ez a hivatalos neve =D), sima cappucino elvitelre, ami melegíti a kezem útközben, fűszeres kávék... Mindet imádom. Itt Szegeden egyébként nemrég fedeztem fel a Latin negyed nevű helyi kávéházláncot (három üzletük van), ahol ezerféle egzotikus kávét árulnak, köztük fűszereseket is, pl. fahéjas vagy kardamomos. Őszi-télinek mondható a nemrég kóstolt chilis-csokis kávé, nagyon finom volt az is.=)

11. Melyik a kedvenc őszi ételed?
Nagyon szeretem az almás pitét és az almás rétest, ha édességről van szó, egyébként meg ide sorolhatjuk a Game of Thrones szakácskönyv gyakorlatilag teljes North szekcióját, a Beef&Bacon Pie-t valószínűleg megint elkészítem, ha hidegebbre fordul az idő.

+1. Hordasz úgy sálat, hogy bent is magadon hagyod?
Ritkán, mert ugyan a sálak szuper kiegészítők (szeretnék is venni egy puha kockásat), de nem igazán szoktam az outfitem részének tekinteni őket, szinte kivétel nélkül mindig leveszem a kabátommal együtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése