2015. szeptember 30., szerda

Szerdai inspiráció #20

Az ősz engem nem lehangol, hanem inspirál. Misztikusnak, szépnek, érdekesnek találom a borongós idő hangulatát, imádom az esőcseppek kopogását éjjel az ablakpárkányomon, a ködös, szürkéskék filteres kilátást. Szeretem a hűvös, eső utáni levegőt, bent pedig szeretek bekuckózni sok-sok teával, puha pulcsiban olvasni, sorozatot nézni vagy éppen írni. Introvertált őszi lány vagyok, ezt a feltöltődős, csendes időszakot legalább annyira, sőt, sokszor jobban élvezem, mint a pörgős nyári estéket. 


Monokróm egy kis csavarral: zöld táska és bordó kalap. Imádom ezt a szettet, őszi elegancia és kifinomultság!



A hasított bőr az év egyik slágere, ez a meleg, barna dzseki ezzel a nadrággal igazi telitalálat! 


Hasonló kockás sál régóta kívánságlistás, remélem, a Glamour-napokon találok szépet! 


Újabban rá vagyok kattanva a kis, átvetős táskákra, a hétköznapokban is. Minek nagy táskát cipelni, ha a legszükségesebbek elférnek egy kisebb, praktikusabb darabban is? Eddig csak buliba, koncertre vittem hasonló táskát, de mostanában mindenhova ilyet hordok, ha nem suliba megyek.


Laknék ebben az épületben! 


Nude, hegyes orr és láncok - engem kilóra megvett!


Annyira király ez a cipő!


Kissed by fire cat edition.


Nem vagyok nagy leveses, de ősszel-télen néha megkívánom, főleg a krémleveseket, a sajtkrémleves és a hagymakrémleves a kedvencem. Hamarosan nyílik a suli közelében egy levesező hely, mindenképp le fogom tesztelni. =)


Klasszikus almás pite, az ősz egyik legjobb édessége. A pite nagyon hálás sütemény: egyszerű összeállítani, laktató, és ha megvan a tökéletes alaprecept, szabadon variálható a töltelék.


A Scream Queens az ősz egyik újdonsága, nekem nagyon bejött! Inkább komédia, mint horror, bár voltak ijesztő részek is, de ennek ellenére is guilty pleasure-nek találom. Emma Roberts-hez nagyon illik a szerepe, jó kis lazítós sorozat lesz ez!

!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése