2015. szeptember 23., szerda

Szerdai inspiráció #19

A hétközi inspirációs posztok készítése igazi kikapcsolódás számomra. Imádok válogatni a szebbnél szebb, ilyen vagy olyan okból érdekes képek között, csokorba gyűjteni őket,  szöveget írni hozzájuk. Rohan az élet, ezer a dolgom, olyan kevés időm jut az ilyen pillanatokra...
Vasárnap szerencsére máshogy alakult: sikerült tökéletes lusta napot tartanom, ágyban kávézással és újságolvasással, legjobb barátokkal Skype-olással, délelőtti edzéssel és délutáni kávé-rétes kombinációval, esti sorozatnézéssel és írással. A nap végére teljesen kipihentnek éreztem magam, ebből azt hiszem, rendszer lesz. =)


Ezek a szettek harisnyával és bokacsizmával simán bevállalhatók ősszel is, a kockás inges valamiért jobban tetszik.



Hasonló összeállításokban járok a mindennapokban. =) Csíkos rövidujjúm még nincsen, de hamarosan lesz, és a keki farmeremet nemrég hoztam le magammal.


A szexi bordó magassarkú a farmer-pulcsi összeállítást is rögtön érdekesebbé teszi.



Számomra minden tökéletes ezen a részleten!


A cuki pizsamák a gyengéim. =)


Egyre erősebben gondolkozom azon, hogy a szülinapomra sportcipőt kérjek, az Adidas Superstar is benne van a lehetséges jelöltek között. 


 #relationshipgoals



A modern Trónok harca-fanfictionök az egyik legnagyobb őrületem, mert hihetetlenül kreatív és eredeti írásokat lehet találni, és általában nagyon szórakoztatóak is (most én is egy modern AU-t írok, ITT elolvashatjátok ;). Ugyanígy vagyok a fanartokkal is. Az utóbbi időben találtam pár ötletes modern editet Weheartiten, a két kedvencemet osztom meg. Érdekesség: a másodikon Mihalik Enikő szerepel. =) 


Egészséges szendvics édes és sós verzióban, mindkettő isteni finom lehet!

Mi manchi da morire...


Elfogadnék egy ilyet az albérletbe. =)

2 megjegyzés: