2015. szeptember 9., szerda

Szerdai inspiráció #18

Újra előkerült a nyárra fiókba tett inspirációs sorozat! Természetesen a holtidőben is nagy buzgalommal böngésztem a Weheartitet és gyűjtögettem a képeket ráérő időmben. A Weheartitet nem csak gépen, hanem napközben, a telefonomról is használom, az egyik kedvenc alkalmazásom. A képnézegetés kikapcsol a hosszú napok után, amikből mostanában elég sok akad, nem ritkán hosszú éjszakákkal együtt. =D De nagyon élvezem az egyetemista létet, a nagyobb szabadságot, az órákat, amik igazán érdekelnek, az új barátokat, új lehetőségeket.
A mai képválogatással már az őszre hangolódtam, már előkerültek a melegebb ruháim... Azaz előkerültek volna, ha itt lennének velem Szegeden. =D Hétvégén megyek haza, feltankolok bőrdzsekivel, pulcsikkal és zárt cipőkkel. 


A mostani átmeneti időben simán hordhatóak még topok és nyári szoknyák, csak kardigánnal, és saru helyett balerinacipővel vagy loaferrel.


Nekem túlságosan egy sémára épül ez a szett, én belevittem volna még sötétbarnát vagy feketét, mindenesetre az ősz színeiből nagyon szép összeállításokat lehet kihozni. A mély, élettel teli borvörös, bordó, marsala árnyalatok a kedvenceim közé tartoznak és bátran ajánlom őket Nektek is.


Még mindig imádom a minimál stílust!


Ugyan az én kedvenc őszi rúzsárnyalataim a bordó és a vörös, de ezek a fáradt rózsaszínek és nude-ok is gyönyörűek!


A fekete-fehér-arany kombó körmökön is nyerő, ez a minta még talán magunknak is elkészíthető.


Semleges színek, minimalizmus, tökéletes választás...


...de néha kell egy kis glamour is!


Semmi bonyolult, csak érdekes, látványos kiegészítők és minőségi alapdarabok: a piros cipő és a kalap odavonzza a tekintetet, a kockás, puha sál pedig az egyik leghasznosabb és legnépszerűbb kiegészítő a téli hónapokra, idén végre én is szeretnék egyet.


Mindenféle vastagságú és irányú csíkok, az összes szuper és az összes kéne. =D


Szexi és gyönyörű cipő, ide vele azonnal!


Őfelsége A Macska. =)


Laktató szendvics, nagy bögre kávé, lehetőleg nyugiban elfogyasztva: napindítás mesterfokon!


Ugyan a képen müzli van, hangulatában mégis inkább őszi délutánra emlékeztet a teával és a könyvvel.


Bár én nem vagyok vörösboros, imádom a kép hangulatát, és az ősz a vörösborok ideje is. =) 


Fa, fém, kő, nyitott, szellős terek, minimál stílus, nem tolakodó, de kézzelfogható luxus - egyértelműen álomlakás.


Kell egy ilyen póló, nem kérdés! =D

4 megjegyzés:

  1. Az a póló s végén mindent visz. :D

    Nagyon jó képek, szeretem a válogatásaidat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszenek, én is mindig örömmel nézem a Te képválogatásaidat. =)

      Törlés
  2. Sikítottam, mikor megláttam a linket, hogy van új poszt :D A Macskát,a bort, a lakást, és a szendvicset kérném. De főleg a macskát. *-*

    VálaszTörlés