2015. szeptember 15., kedd

Avon Rare Gold parfüm

Vannak illatok, amelyeket hosszasan, többféle élethelyzetben, napszakban, hangulatban szeretek próbálgatni, hogy minél inkább őszinte véleményt tudjak formálni róluk, hiszen illatokról írni nem egyszerű. Aztán vannak azok, és ebből van kevesebb, amik már néhány viselés után olyan mély benyomást tesznek rám, hogy azonnal be tudok számolni a tapasztalataimról. A Rare Gold ide tartozik.


A szeptemberi újdonságok között van a megújult csomagolású, de klasszikus Avon illat, már néhány hete várt otthon, de csak a hétvégén jutottam hozzá, mikor hazautaztam. Már a doboza is pazar arany színű, de kibontva megközelíti a luxus életérzést: nehéz üveg, elegáns betűtípus és aranyszínű folyadék.


Édes-virágos illatkategóriába tartozik, de határozottan nehéz, őszi-téli illat, nem könnyed, tavaszi virágos illatról van szó. Főbb illatjegyei közé a narancsvirág, a bergamott és az ámbra tartozik. Már első fújásra is nagyon tömény, virágos illattal szolgál, ez viselés során kissé tompul, édesebb, de továbbra is határozott virágos jelleget hagyva maga után. Sokáig megmarad a bőrön, ez mindenképp pozitívum.
Tipikus "gazdag nő" - illat: elegáns ruhákat, gyöngysort és társasági eseményeket társítok hozzá. Ha egy szóval kellene jellemeznem, azt mondanám, klasszikus. Kortalan parfüm a Rare Gold, már 1995 óta forgalomban van, és valószínűleg az elkövetkezendő évtizedekben is így lesz, mert ez az illat nem kötődik aktuális trendekhez. Mégis, a régies, vintage jellege miatt találom kifejezetten megosztónak, az embereknek vagy nagyon tetszik, vagy nagyon nem, nincs középút.
A hidegebb évszakokra ajánlom, kifinomult ízlésű hölgyeknek, akik parfümökben is az időtállóságot keresik. Szerintem mindennapokban is hordható, de csak alkalmakra használt parfümnek is tökéletes. Most 3099 Ft-ért vásárolható meg.

Engem azonnal megfogott a Rare Gold, pedig szinte teljesen biztos vagyok benne, hogy nem az én korosztályom a célcsoport. Alapvetően is a nehéz, édeskés, akár fűszeres illatokat kedvelem, de ilyen klasszikusat még nem használtam. Azt hiszem, jó barátságban leszünk a jövőben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése