2015. július 8., szerda

Szerdai inspiráció #17

Mikor ezt a posztot olvassátok, én már Zamárdi felé robogok, úton a Balaton Soundra, amit már január óta izgatottan vártunk. Az egyik legnagyobb nyári kalandnak ígérkezik, remélem, olyan jól is sikerül, mint amilyennek elképzeltem. =) Ha gondoljátok, írok majd képes beszámolót, miután hazajöttem, biztosan ezer és egy gondolatom fog összegyűlni. A blogon tehát egy rövidebb szünet lesz, de Instagramon fogok közvetíteni képek és akár videók formájában is.=) 


Vidám, csíkos ruha, könnyű saru, napszemüveg és kalap, és egy kis dinnye hűsítőnek: tökéletes a hőségben.


Nyári hercegnőruha. A fehér maxiruha igazi áldás, erősen kívánságlistás nálam is!


Még nem jutott eszembe rétegezni a medálos láncaimat, de a képet látva kedvet kaptam hozzá!=)


Egyszerűen tökéletes: a hossz, a szín, a hullámok. Kissed by fire.


Imádom ezt az egyszerű, hercegnős manikűrt: a fehér lakkért alapból odavagyok, de az ezüst igazán feldobja és elegánssá teszi. Én mondjuk arannyal csinálnám inkább, mert főleg arany ékszereket hordok.


Gyönyörű, csajos tornacipő, imádom!


Merőben más stílus, mint az előző cipő, de attól még ugyanannyira tetszik.


Tegye fel a kezét, akinek nyáron jobban esnek a könnyű, friss fogások! A fenti saláta szuper ebéd akár grillezett hússal, akár hidegsülttel, és a konyhából sem lesz katlan a készítése közben.


Ráérős reggelek, délutánok, napok...


Olasz vagy francia, déli kisvárost vizionálok a képhez, teraszon kávézással, sikátorok felfedezésével, helyi ízek kipróbálásával...


Nem szeretem az édes-cukros-szirupos koktélokat, a képen láthatóhoz hasonló, frissítő, hűs, savanykás ízvilágúak viszont jöhetnek. =)


Galéria alatti dolgozósarok: nem újkeletű ötlet, kis lakásokban gyakran alkalmazzák, de ennek a kivitelezése különösen tetszik. =)


Óriás kád, letisztult színek, szép virágok: számomra valahogy így fest a tökéletes fürdőszoba.


Hasonló színvilágú, rusztikus terasz, nyáresti beszélgetés jut róla eszembe.

Hát valahogy így... =D

1 megjegyzés:

  1. Utolsó idézet! :D
    A terasz, a sali (épp ilyet csináltam én is a minap) a fürdőszoba és a többsoros nyaklánc a kedvenceim. :)

    VálaszTörlés