2015. július 1., szerda

Júniusi kedvencek

A június is eseménydús hónap volt: érettségi, nyelvvizsga, munka, a hónap végén néhány buli, és mire feleszméltem, már itt is a július, ami legalább ennyi érdekes és izgalmas élményt tartogat. A hónap legnagyobb kedvence egyértelműen az érettségi bizonyítványom, Instagramon talán már láttátok is. Ugyan nem lettem kitűnő, de nem is vártam, mert sosem voltam igazán jó matekból, de a többi százalék maximálisan kárpótol.


Ami a "tárgyi" kedvenceimet illeti, kezdjük a nemrég megjelent Avon Naturals új illatcsaláddal, mégpedig a Verbéna és zöld tea illatú termékekkel. A testpermetet és a tusfürdőt nagyon sokat használtam a hónapban, és imádom az illatukat! Friss, üde és tiszta illat, szerintem elég uniszex is. A tusfürdő nem szárít és felébreszt, ezért reggeli zuhanyhoz is tökéletes, a testpermet pedig azokon a forró napokon jöhet igazán jól, amikor a hagyományos parfüm nehéznek érezzük.


Mivel a hónapban nem sminkeltem sokat, és akkor is a jól bevált rutinnál maradtam, csupán egy sminkterméket hoztam, azt viszont jó szívvel ajánlom! A She szemhéjalapozójáról van szó, amit még a Glamour-napokon vettem, de csak mostanában kezdtem rendszeresen használni. Szépen kiegyenlíti a bőrfelszínt, szuperül megtapadnak benne a szemhéjpúderek és egész nap hibátlanul meg is maradnak. Az applikátoros kiszerelésnek köszönhetően egyszerű a felvitele, én ujjal szoktam eldolgozni. Ami a legjobb, hogy bármelyik DM-ben elérhető és csupán 1000 Ft-ba kerül: ár-érték arányban a legjobb szemhéjalapozó, amit valaha próbáltam.
Az élénk, színes körömlakkok nálam csak nyáron kerülnek elő, júniusban ezt a hármat használtam legszívesebben: a Max Factor Cute Coral-ja gyönyörű, barackos korall, lebarnult bőrrel még szebb, a Kiko Strawberry Pink meleg tónusú, vidám és csajos árnyalat, míg a lila Miss Sporty az új kedvenc színem a körmeimen.


A szezon kezdetekor nem gondoltam volna, hogy valaha slipont fogok vásárolni, de magával ragadott a trend, és próba-szerencse alapon elhoztam az egyik belvárosi butikból ezt a tengerészcsíkos darabot. Mondanom sem kell, hogy imádom, szinte bármilyen outfithez, bármilyen alkalomra megfelel, és a mintájának köszönhetően egy kis érdekességet csempész a basic szettekbe.


Nem is én lennék, ha nem az érettségi előtti néhány napban kattanok rá új sorozatra és döntöm meg a darálási rekordomat. Az Orange is the New Black a ludas, nem is értem, miért nem néztem eddig, pedig sokan dicsérték korábban is. A főszereplő, Piper vádalku keretében önként vonul be 15 hónapra, mivel 10 évvel ezelőtt drogszállításnál segédkezett. Kialakult hierarchikus rendszerbe csöppen a börtönben, ahol meg kell tanulnia túlélni és érvényesülni. Miközben előrehalad a cselekmény, megismerjük a bennlakók háttértörténetét is, ki miért került be. Szerintem nagyon érdekes és félelmetesen valóságos sorozat, magával ragadó és a téma ellenére könnyen darálható. Netflixes sorozat, az egész évad egyszerre jön ki, pár hete jelent meg a harmadik évad.

9 megjegyzés:

  1. Juj, ilyen cipőm nekem is van csak pöttyös mintában!:) Olyan kényelmesek.

    VálaszTörlés
  2. Juj, ilyen cipőm nekem is van csak pöttyös mintában!:) Olyan kényelmesek.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is csak a matek rontja le az érettségit :( Jó, mondjuk én világéletemben szörnyű voltam belőle, örülök, hogy nem buktam meg, sőt, hármas! :D De egyébként a te bizonyítványod valami csoda, ha ilyeneket írtam volna, még a matek négyessel is én lennék a legboldogabb ember a világon:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe köszi!=) Egyébként én egész évben azzal motiváltam magam, hogy érettségi után legalább 3-5 évig biztosan nem kell matekot tanulnom =D

      Törlés
  4. Honnan tudod, hogy a sorozat valóságos?

    VálaszTörlés