2015. július 7., kedd

Haul - leárazások, turi, drogéria

Óóóóriási zsákmányos bejegyzéssel készültem mára, mert az utóbbi néhány hétben mind ruhás, mind drogériás fronton összegyűltek a szerzemények, valamint névnapom is kaptam valamit, aminek helye van a blogon

Első körben a H&M-ben vásároltam, rögtön az érettségi szóbelik után úgy gondoltam, megérdemlek pár új cuccot. =D Konkrétan a bankettre kerestem valami szép ruhát magamnak, de sajnos nem találtam olyat, ami igazán tetszett volna. Cserébe két tételt is lehúzhattam a kívánságlistámról! Régóta szerettem volna cipzárac, vékonyabb kapucnis pulcsit, és nagyon örültem, mikor a Divided részlegen belefutottam ebbe az egyszerű, szürke darabba. Főleg itthoni használatra szánom, de ha úgy adódik, lehet utcára is hordani. Nagy, fekete, hétköznapi táska is tervben volt már egy ideje - nos, ez túl is mutat a "hétköznapi" jelzőn, mert annál jóval nagyobb, afféle "weekend bag" - teszteltem, és két éjszakára való holmi simán elfér benne. Tetszik a krokodilbőr minta, és hogy van hosszú pántja, így vállon átvetve is lehet hordani. Hosszú napokra és kézipoggyásznak egyaránt tökéletes! A fekete-fehér mintás top csak bónusz, igazán a fonott pántok tetszettek meg benne, farmersorttal és saruval/tornacipővel éjjel-nappal tökéletes.





A turis kört azzal a céllal ejtettem meg, hogy a Balaton Soundra keressek jópofa felsőket - szégyenletesen kevés olyan pólóm/felsőm van, ami érdekes, nyárias és fesztiválos, és nem akarom az egész hétvégét különböző szabású, de egyszerű fehér pólókban tölteni. Végül három toppal jöttem haza, mindegyik nagyon-nagyon tetszik. A kekiszínűnek jó a kivágása, hátul pedig dupla spagettipántos, a pink-rózsaszín-fehér színösszeállítású paisley mintásban a színei és a minta fogott meg, a fehér hímzettnek pedig szuper a szabása és tetszik a hippis beütés. Jól esik a változatosság, úgy-ahogy komfortzónán belül maradva. =)




Drogériából (DM, Rossmann) főleg elfogyott kedvenceket pótoltam, és akkora szerencsém volt, hogy szinte minden akciós volt!
Az utóbbi másfél évben nem fordult elő, hogy újravettem sampont és balzsamot, inkább kísérleteztem, az Elseve Extraordinary Oil termékcsalád után azonban úgy éreztem, érdemes megállnom. A Balea sminklemosó kendőit évek óta használom, most a grapefruit-osat választottam.
A DM-ben a Dove fújós dezodorok mellé Deeply Nourishing tusfürdő járt ajándékba, úgyhogy gondoltam, teszek mindkettővel egy próbát. Még nem használtam őket, de szerintem nem lehetnek rosszak.
A Rimmel Stay Matte alapozó és púder a kedvenc hétköznapi kombóm, és pont párban lehetett őket kapni, úgyhogy elhoztam őket - mindkettőből szükség volt már az utánpótlásra. Az alapozó jó fedésű, szinte habos állagú, szuper matt és kényelmes viselet, a púder pedig évek óta a kedvencem, a legtartósabb mattító púder, amit próbáltam. Megálltam a Catrice pultnál körülnézni az akciós termékek között, és a Love&Peach árnyalatú pirosítót muszáj volt megvennem! Gyönyörű, korallos-barackos nyári szín, kellően pigmentált, tényleg csodaszép. Bevallom, én nem vagyok pirosítós lány, alig néhány darabom van (a rúzsokat és a körömlakkokat annál intenzívebben gyűjtöm), úgyhogy kellett is valami újdonság.


A posztot a névnapi ajándékommal zárom, egy pár sötét pink Converse tornacipővel. =) Régóta szerettem volna alacsony szárú Converse-t, fehéret, szürkét vagy feketét, hát ebből lett a pink. =D Kimentünk a Humanic outletbe, ahol mindenre 50% kedvezmény volt, a gyerekcipők között találtunk Converse tornacipőket is. Volt szürke is, de sajnos a méretemben nem, viszont tetszett a pink is, a normál szárú Converse-em úgyis fehér, ezért végül elhoztuk. Csalóka, hogy nincs fűzője: igazából belelépős, egy gumipánt fogja össze az elejét. Napról napra jobban tetszik, illik a ruhatáramba (sőt, feldobja a fehér-fekete-szürke-farmer színskálámat), biztos vagyok benne, hogy sokat fogom hordani! A fehér Converse-em egyébként már a hatodik nyarat éri meg, és még mindig szuper állapotban van, remélem, ez is hasonlóan sokáig ki fog tartani.


6 megjegyzés:

  1. Akkor nem csak én vagyok olyan, aki az összes Converse cipőjét sok-sok évig hordja...:D Van 6 vagy 7 pár és a legutóbbit körülbelül három éve vettem...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az 5 évesen alig látszik meg a használat, nekem nagyon bevált a Converse. =)

      Törlés
  2. Klassz dolgokat vettél, az első top különösen tetszik. A Rimmel púdert én is használom, egészen jó kis darab. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszenek ezek a felsők, nekem sem ártana már ilyesmiket beszereznem.

    VálaszTörlés
  4. A táska és a Converse a kedvencem :) Szerintem jó választás volt ez a sötét pink szín, mert ahogy Te is írtad többször is, hogy nagyon kivételes esetben hordasz ruhák közül elénk színeket. Pedig szerintem Neked tök jól állnak az élénk és abból is a hideg színarnyalatok. ;)

    VálaszTörlés