2015. június 15., hétfő

Teszt - Miss Sporty The Miaoww Look szempillaspirál és szemhéjtus

Folytatom a Miss Sporty csomag tesztelését, mégpedig a számomra két legizgalmasabb termékkel, az új szempillaspirállal és szemhéjtussal. Nyáron szeretem minimalizálni a szemsminket, már csak azért is, mert az esetek többségében napszemüveget viselek, de a tus-spirál kombó még ilyenkor is belefér, és ezekkel a termékekkel szívesen kísérletezek is. Lássuk, hogy váltak be az újdonságok!


A The Miaoww Look termékek a tökéletes macskaszemek elkészítését hivatottak segíteni, a szempillaspirál extra dúsítást, hosszabbítást és feketeséget, valamint innovatív kefét ígér, a tus pedig könnyű kezelhetőséget.
A csomagolásuk cuki, szerintem vicces ez a cicás dizájn. A spirál karcsú tubusa előnyös neszeszerben szállításnál, összességében rendben vannak.

Kezdjük a tussal, felé nagyobbak voltak az elvárásaim. Az évek során többféle típusú szemhéjtust próbáltam, és hosszú távon egyértelműen a tusfilcek váltak be, ezekkel tudok a legszebben dolgozni, tényleg pillanatok alatt tudok tusvonalat húzni, vékonyat és vastagot egyaránt.
A toll kialakítása szuper, kellően elvékonyodó, és tetszik, hogy keményebb anyagból készült (talán valami szivacsos megoldás...?), ezáltal is egyszerűbbé téve a sminkelést. Nagyon pontosan, precízen lehet vele dolgozni, és kellően tartós is, bár én még tusvonalas sminknél is használok mattra száradó szemhéjalapot. Egyetlenegy szépséghibája van: egy rétegben szerintem nem elég fekete, érdemes kétszer átmenni a vonalon, hogy megkapjuk a kellő intenzitást. Cserébe nem szedi fel a toll az előző réteget, úgyhogy ez a probléma viszonylag könnyen megoldható. Az árát 1000 Ft körülire tippelem. Szerintem teljesen jó szemhéjtus, érdemes tenni vele egy próbát!


A szempillaspirálban azonnal megtetszett, hogy szilikonkefés - hagyományos keféset már jó ideje nem használok, a szilikonkefe nekem sokkal jobban bevált. A kefe kialakítása ugyancsak szuper, áramvonalas és görbített egyszerre, tényleg minden kis pillát elér. Bátran rétegezhető, nekem több rétegben az igazi. Az állaga picit folyós, de szerintem be fog sűrűsödni pár hét használat után, és akkor sokkal kezelhetőbb lesz. Különösebb hosszabbítást nem tapasztaltam, de szépen dúsít. A végeredmény nem drámai, ennek ellenére tetszik, szuper hétköznapi spirál. Az ára ugyancsak 1000 forint körül lehet, ha olcsó, de jó spirált kerestek, ezt nézzétek meg!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése