2015. június 24., szerda

Szerdai inspiráció #16

Végre vége az érettséginek! Ma kapjuk meg a bizonyítványt, este bankett, a hétvégén pedig hivatalosan is megnyitjuk a nyarat. =) Hihetetlenül örülök, hogy az első napon már sorra kerültem a szóbeliknél, jó tételeket húztam, így visszagondolva tényleg nem olyan nagy dolog az érettségi, főleg, ha az ember rendesen tanul rá. Bár meg kell jegyeznem, hogy az utolsó napokban hajrázás helyett Orange is The New Blacket néztem naphosszat, de nem bánom, mert egyrészt szuper sorozatra akadtam, másrészt jól esett a kikapcsolódás. Az érettségivel egy igazán szuper korszak zárult le, remélem, az új is legalább ilyen jó lesz. =)


A fekete overall érdekes variációja lehet a kis feketének nyáron. A hosszú nadrágos elegánsabb, főleg, ha olyan anyagból készült, magas sarkúval és pár hangsúlyos ékszerrel feldobva bármilyen buliban megállja a helyét. 


Egy az egyben imádom ezt a szettet, legjobban talán az ékszerek tetszenek.


Lehet fürdőruha fölé való strandruhára mondani, hogy elegáns? Ez biztosan az, gyönyörű a hímzése, dívás csajokon tudom elképzelni.


Natúr szemek, narancsos-korallos rúzs: üde, mutatós és tökéletes nyárra. Szeretnék hasonló színű rúzst, ha tudtok pontos árnyalatot, ne tartsátok magatokban! =)


A fishtail braid jó ideje tetszik, de magamnak nem régóta tudom megcsinálni, meg kellett várnom, hogy megfelelő hosszúságú legyen a hajam. A látszat ellenére nagyon egyszerű, ugyan valamivel hosszabb ideig tart elkészíteni, mint a hagyományos fonatot, de mindenképp megéri! A képen látható frizurát is biztosan kipróbálom, nagyon látványos!

Csodás cipellők, a feketét azonnal ide nekem!


Érdekes színfolt a monokróm konyhában a téglából készült középső pult. Tetszik, ötletes!


Említettem már, hogy az Eszterházy-torta a kedvencem? Imádom, a legjobbat eddig a győri Kálvária cukrászdában ettem, ha arra jártok, mindenképp kóstoljátok meg. =) A többi sütijük és a fagyijuk is isteni!


A kávé nem maradhat ki a heti válogatásból, most ezeket a krémes-jeges csodákat hoztam.


Ki ne örülne egy ilyen terasznak? Tökéletes helyszín nyári buliknak, kerti partiknak, vagy csak simán kiülni reggelizni vagy este beszélgetni.


Nincs is több hozzáfűznivalóm.

2 megjegyzés:

  1. Az utolsó idézettel maximálisan egyetértek. :)

    A konyha és a terasz a kedvenceim most. :)

    Gratulálok az érettségihez és csodás nyarat kívánok! :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok az érettségidhez! :) Anno én is az első napon az első vizsgázó voltam :D az egész évfolyamon, fél óra és túl voltam rajta. Szép emlék maradt.

    Fekete overall-t vadászok már egy ideje, sajnos még nem sikerült találnom olyat, ami tetszik. De az biztos, hogy sokoldalúan kihasználható. :) A másik ami megfogott, a konyha - mostanában indul a saját lakás-projektem, és, bár kicsi konyhám lesz, tervezgetek hogy mit és hogyan.

    VálaszTörlés