2015. június 3., szerda

Szerdai inspiráció #14

Mint sokan mások, én is rácsodálkoztam, hogy már június van. Elrepült az év jó része egy pillanat alatt, itt a nyár, szóval igyekeztem minél nyáriasabb képeket válogatni a heti inspirációs posztba. Egyébként nem vagyok egy nyaras lány, az őszt és a telet sokkal jobban szeretem, de most kivételesen vártam az évnek ennek a szakaszát.


Kezdjünk egy színeiben nem épp nyárias, de attól még csodás outfit részlettel. A kulcsdarab a hímzett rövidnadrág, emellé a fekete póló pont elég. Nekem a zöld körömlakk is nagyon tetszik, a szín megjelenik a hímzésen is, és frissebbé teszi az összképet.


Az ejtett vállú, laza blúzok idén nyáron törnek népszerűségre, aki teljesen ki akarja aknázni a hippis-fesztiválos stílusban rejlő lehetőségeket, mindenképp szerezzen be egyet! Konkrétan fesztiválra nem viselnék egy ilyen szép (és láthatólag kényes) ruhadarabot, de bármilyen más alkalomra örömmel.


Ti hogy álltok a metálszínű flash tattoo őrülettel? Hétköznapra nem viselném, de fesztiválra mondjuk simán, a Sounding be kell szereznem egy-két szettet. 


Hullámok és crown braid: maxiruhával hercegnős-királynős, de minden más összeállítással is szuper, csajos és nyárias. Nagyon tetszik, egyszer erőt veszek magamon és megtanulom elkészíteni.


Az overall szezonok óta nagy kedvenc nálam nyaranta, a fenti színes-mintás is tetszik. Kényelmes, egyszerű ruhadarab, mégis sok alkalomra felvehető, kiegészítőktől függően városi sétához vagy buliba is. Kezdésnek mindenképp egyszínű, egyszerű fazont javaslok beszerezni, utána jöhet valami különlegesebb. =)


Örök klasszikus fehér Converse és horgony tetoválás: egyszerű, de olyan kellemes és szép az összkép.


Álomház a város közepén, valaki? =D Nekem abszolút álomlakás kategória. Közeljövőben esedékes költözés miatt nem szomorkodnék, ha egy ilyenben kezdhetném az egyetemi éveket. =D


Hideg limonádé, nyári melegben nincs is jobb. Talán csak a...


...jegeskávé! Ezt az ebédmenüt szívesen megenném!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése