2015. június 12., péntek

Miss Sporty Clubbing Color In a minute körömlakkok

Nemrég lehetőségem nyílt tesztelni jópár nyári újdonságot a Miss Sportytól, elsőként a két körömlakkot mutatom meg. Van néhány lakkom a márkától, elégedett vagyok velük, egyik nyáron szinte folyamatosan egy csodaszép, élénk korallt viseltem tőlük, így kíváncsi voltam, milyen árnyalatok lapulnak majd a csomagomban.


Az egyik az igazi hot pink, élettel teli, mély pink szín, harsány és feltűnő, de nem neon. Az élénk pink nekem nyári lakk, más évszakban nem szoktam hordani, de nyárra jól esik lecserélni a megszokott vörösöket és bordókat valami hasonló színre, szóval nagyon örültem, hogy ezt kaptam. A lila lakkhoz kicsit szkeptikusan álltam hozzá, mert őszintén szólva a lila az egyik utolsó szín, amit keresni szoktam a körömlakkos állványokon: a sötét és különleges lilákat szeretem, de egyébként nem vagyok nagy rajongója a színnek. Viszont ahogy egyre többet nézegettem az üvegben, úgy tetszett meg egyre jobban ez az árnyalat. Élénk ibolyaszín, kékes beütés nélkül, ami nekem különösen tetszik. Igazán kár, hogy a színeknek nincs nevük, csak számuk, a pink a 075, a lila pedig a 195.



A két lakk közel azonos tulajdonságokkal rendelkezik: mindkettő kellően sűrű állagú, valóban nagyon gyorsan megszáradnak, az ecsetük lapított és lekerekített (nekem ez a kedvenc ecsettípusom). A fedésük viszont eltérő, a pink akár egy rétegben is működhet, én inkább kettőt használtam, a lilánál viszont három rétegben értem el ezt a fedést.



Több új árnyalat érkezett az új szezonra, érdemes lecsekkolni a Miss Sporty pultot a drogériákban. =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése