2015. június 5., péntek

Májusi kedvencek

Rengeteg minden történt májusban, pörgött az élet annak ellenére, hogy a sulinak már vége. A hónap elején ugye ott voltak az érettségik, utána dolgoztam, tanultam a szóbelikre és a legközelebbi nyelvvizsgámra, jópárszor buliztam, vásároltam, edzettem, lelkesen beszéltem ki a Trónok harca aktuális epizódjait... A sok esemény azonban nem jelent sok kedvencet, de azért akad néhány, amiről érdemes beszámolni.


A Maybelline Lash Sensation spirált még a Glamour-napokon szereztem be, de csak májusban jutottam el a kibontásig. Nagyon szép, ívelt, szétválasztott pillákat eredményez, imádom a görbített szilikonkeféjét. A végeredmény nem olyan drámai, mint vártam, de ettől függetlenül nagyon tetszik, szívesen használom reggelente.
A Lovely Nude Make Up Kit már szerepelt tesztes bejegyzésben, és azóta sem bánom, hogy megvettem. Esti és nappali sminkekhez is sokszor használtam, jól esett a barna-taupe-nude kombót felváltani a fényes, rózsaszínes-lilás árnyalatokkal.
Az új Essence lakkok közül eddig még csak ezt a babakéket (blue bubble di blue) próbáltam ki, ezt viseltem a ballagáson, és a hónapban még egyszer újrakentem, ami nagy szó, már csak azért is, mert a kék körömlakkokért általában nem vagyok oda. Ez viszont egy igazán jól sikerült darab, megkockáztatom, hogy nyári kedvenc is lesz!


A Garnier kevert bőrre való BB krémjét tavaly fedeztem fel, de ősszel-télen inkább alapozót használtam. A melegebb idő közeledtével azonban újra elővettem és még mindig imádom! Nagyon szép, természetes hatású a fedése, a tartósságával sincs probléma, és ami a legfontosabb: könnyed érzés viselni.
Az Avon Advance Techniques Instant Repair szérumról szintén meséltem nem is olyan rég, és hosszabb távon is bevált. Nedves hajon, hajmosás után szoktam használni, de szárazon is működik. Finom az illata és puhává teszi a hajvégeimet, szerintem nagyon jó termék. 


Ugyan még nem vettem használatba, de mindenképp szerettem volna megmutatni nektek ezt a szettet "hónap felfedezése" címen. Az Aldiban lehet kapni, 11 db műanyag kozmetikum-tartóból áll (van flakon, tégely hozzávaló spatulával, pumpás és spirccelős flakon, valamint címkék), légitársaságok szabályzatának megfelelő méretekkel rendelkeznek, mind az átlátszó neszeszer, mind a kis üvegek. Ha nem szeretnétek mini kiszerelésű termékeket venni (vagy a bevált kedvencekből nincs mini), csak át kell tölteni a megfelelő mennyiséget és már pakolhattok is! A szett megkönnyíti a repülős ellenőrzést, de természetesen nem csak repülésnél használható: bármilyen utazásnál praktikus, hiszen sokszor nem érdemes teljes kiszerelést vinni, már csak azért sem, mert túl sok helyet foglalnak.


Májusban ezt a könyvet olvastam, de még nem fejeztem be. Még karácsonyra kaptam, de csak nemrég jutott eszembe. A történetet ismertem, mert pár éve készült belőle egy spanyol feldolgozás, de akkor még nem tudtam, hogy egy olasz regényen alapul. Mint kiderült, olasz filmváltozat is létezik. =) Könnyed, romantikus regény, annyira nem nagy durranás, cserébe szórakoztató és élvezetes. Sokkal jobban tetszik, mint a spanyol film, tudjátok, hogy az olasz életérzés közelebb áll hozzám. =) Ha szeretitek az ilyesmi könyveket, ezzel sem tudtok mellélőni.

5 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁ ezt nem hiszem el - kb 2 napja vettem egy ilyen flakon-tégely szettet a The Body Shop-ban aranyáron, mert lusta voltam és a legkézenfekvőbb megoldást választottam. :/ Ezért viszont mindenképp be kell nézzek egy Aldi-ba, jó hogy felhívtad rá a figyelmünket! :)
    Kitartás a sok tanuláshoz, lassan vége és nagyon jó érzés lesz megkapni azt a sok kis kék papírt. :) Egyik legszebb emlékem az érettségi bizonyítványosztóm. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! A héten a munka jobban kimerített, mint a tanulás, de várom már, hogy végre meglegyenek a szóbelik is és teljes mértékben elkezdődjön a szünet. =)

      Törlés
  2. Szia! Az a kis utazósneszeszer mennyibe került?
    Mert lehet praktikusabb lenne majd Horvátországra egy ilyenbe pakolni.
    http://barbisminkesszepseg.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! 999 Ft-ba került, volt 9 részes is ugyanennyiért, én azért választottam ezt, mert többféle típusú flakont tartalmat. =)

      Törlés
  3. Jujj ez az aldis szett szuper :D Múltkor a DM-ben lévő Manhattan csomagra is a blogod miatt tudtam lecsapni. Egyre jobb tippeket találok Nálad :)

    VálaszTörlés