2015. június 18., csütörtök

Avon Far Away Bella Sunset parfüm

Már egy ideje a tesztelnivalók között csücsül az Avon nyári naplementéket idéző parfümje, de csak most jutottam el odáig, hogy írjak is róla. A parfümöket szeretem hosszan próbálgatni, különböző élethelyzetekhez igazítva, és csak ezután véleményt alkotni.


Az üvege mutatós, szép a formája és cuki a nyakán a masni, jól mutat a parfümösüvegek között. 30ml-es kiszerelésű EdP, tehát a tartósabb fajták közé tartozik, és valóban jó sokáig érezhető a bőrön.
A leírás szerint virágos-orientális-fás illat, főbb illatjegyei a licsi, az éjjel nyíló jázmin és a szantálfa.
Alapvetően édes, az édességét végig megőrzi. Fújás után gyümölcsös, kicsit később vált virágos-púderes jellegű illattá, ami töménynek tűnhet, de igazából nem az, nagyon kellemes. A vége pedig fűszeres-édes, én némi vaníliát is felfedezni véltem benne. Viselés során legtovább a jázmin jellegzetes illata érezhető. Az utóbbi hetekben szinte mindennap ezt használtam, nagyon megszerettem, hiszen én alapvetően az ilyesmi illatokat kedvelem. Könnyed viselet, ha egy fokkal fűszeresebb lenne, már zavaró lenne a nyári melegben.

Kifinomult és nagyon nőies illat, nyári estékre tökéletes választás, és ha nincs nagyon meleg, akkor nappalra is bátran lehet használni - az édes-jázminos aroma fullasztó érzést kelthet a hőségben. 20 fölötti hölgyeknek tudom ajánlani, akik a hétköznapokon is elegáns, nőies stílust képviselnek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése