2015. május 9., szombat

Új hajápolási kedvencek

Igazán időszerű volt a blogon egy részletes, hajápoló termékeket bemutató poszt. Kevés dolgot használok a hajamra, úgy vettem észre, az a legjobb, rendszeresen sampont, balzsamot és hajápoló olajat, alkalmanként pedig száraz sampont is (Balea). A hőhatástól igyekszem kímélni, tavasztól őszig levegőn szárítok hajat, és a vasalást is igyekszem mellőzni.
Az utóbbi időben rendkívül kiszáradt a hajam, hiába használtam elvileg tápláló sampont és balzsamot, az Avon Winter Nourishment termékcsalád hosszú távon nem tudott beválni. Így mikor új termékeket kerestem, a táplálás volt a legfontosabb szempont. A mai poszt főszereplőit építettem bele a rutinomba.


Elseve Extraordinary Oil sampon és balzsam
Korábban több Elseve terméket is használtam, de összességében egyik sem nyújtott olyan kiemelkedő teljesítményt, hogy elgondolkozzam az újravásárláson. Ez a termékcsalád azonban más!
Hat virág olajával táplája és fényesíti a hajat anélkül, hogy elnehezítené azt. Az olajtartalom miatt sokkal könnyebben lehet mosás után kifésülni a hajat, sokkal puhább és szebb lesz tőle. Pozitív, hogy nem hullik olyan erősen a hajam, mióta ezeket használom, illetve egy nappal tovább tudom húzni a mosást, a negyedik napon is egészen vállalható, leengedve is. Ilyen termékekkel még nem találkoztam korábban. Ugyancsak szuper, hogy a ballagás utáni hajsütés és lakktömeg utáni állapotot is azonnal rendbe hozta. Két dolgot fontosnak tartok megjegyezni, az egyik, hogy a balzsam apró aranycsillámokat tartalmaz, amik meglehetősen ragaszkodóak, így ne lepődjetek meg, ha balzsamozás után kicsit csillogó marad a kezetek. A másik a termékek illata. Nagyon erős, keleties-fűszeres, egy picit férfias, és ez az illat sokáig meg is marad a hajon. Simán el tudom képzelni, hogy valakit ez zavarhat, úgyhogy mindenképp fontosnak tartottam megemlíteni.
Összességében én csak ajánlani tudom a termékcsaládot, száraz hajúaknak érdemes kipróbálni! 1000 Ft körül van az áruk a drogériákban, de sokszor akciósak.


Avon Advance Techniques Instant Repair szérum
Nemrég lehetőségem nyílt kipróbálni az Avon új hajápoló olaját. Abszolút bizalommal nyitottam a termék felé, hiszen korábban használtam és szerettem a jól ismert, zöld kupakos hajápoló olajukat, és csábított az azonnali hatás, hiszen a hajvégeim állapota több, mint borzasztó volt.
A szérum olajos, kicsit ragacsos állagú, az illata virágos-púderes, de nem marad meg sokáig. Az egész hajamra két-három pumpálásnyi terméket szoktam használni, mosás után, hetente kétszer. Száraz hajon is működik, de nedvesen szerintem jobban ki tudja fejteni a hatását. Az eredmény: fényes, puha hajvégek! Nagyon megszerettem ezt a terméket, teljes mértékben beváltja azt, amit ígér. Az aktuális katalógusban 859 Ft-ért kapható!



1 megjegyzés:

  1. A sampont megvettem. A balzsam nem volt a boltban, Garniert választottam, argányolajas-áfonyásat.
    még tapasztalgatom, bár a munkahelyemen extrém körülményeket kell kibírnia a hajamnak. A zsírgőz, a forróság nagyon nem tesz jót neki, a tavalyi szőkülésem miatt pedig száraz, fakó és töredezett. Igen, képes egyszerre durva száraz és zsíros lenni.
    de most várom a csodát :D

    VálaszTörlés