2015. május 27., szerda

Szerdai inspiráció #13

Remélem, mindenki pihent egy kicsit a hosszúhétvége alatt. Habár az időjárás szerintem elég lehangoló volt, én kicsit el tudtam szabadulni a tételeimtől és kikapcsolódni. Időről időre észreveszem, hogy ha mások nem rángatnak el ide-oda, teljesen belecsavarodok a saját kis világomba, ami azért hosszú távon nem túl szerencsés. Összességében általában megéri igent mondani erre-arra. =)


Minden a helyén: minimál outfit, tökéletes long bob, gyönyörű smink... Az effortless chic iskolapéldája.



Olyan szép ez a manikűr, ugyan biztos vagyok benne hogy magamnak nem tudnám megcsinálni, de azért nagyon tetszik.


Laza kora nyári - tavasz szett, akinek jól áll a maxiszoknya és szereti, próbáljon ki valami hasonlót, szuper kényelmes és csinos hétköznapokra.


Rendezetlen hullámok, fonat - jöhet!


Ezt nevezem én stílusos nyaralós szettnek: kényelmes, csinos ruha, lapos szandál, nagy táska, különleges ékszer. Semmi felesleges részlet, ez így tökéletes.


Nem csak magas sarkú cipő lehet mestermű! Íme a bizonyíték.


Vintage hangulatú reggeli töménytelen eperrel (mikor, ha nem szezonban =), ízléses terítékkel, és imádom a láda tálcaként való újrahasznosítását - jó kis nyári DIY projekt születhet belőle.


Egyszerű, de nagyszerű reggeli: palacsinta, méz, juharszirup, kávé - vannak dolgok, amikhez nem feltétlenül hiányzik a sok körítés.


Ha még nem láttátok ezt a Coldplay - kisfilmet, mindenképp pótoljátok, nagyon vicces, de ez a legjobb jelenet! =D Alfie még mindig az első számú celeb crush-om, még mindig zseniális színésznek találom (és nem értem, hol bujkált a Trónok harca előtt, az aktuális évad hatodik részében nyújtott alakítása különösen fenomenális), és egyébként is awwww.♥ Senki mást nem tudnék elképzelni Theonnak, még annak fényében sem, hogy a könyvekben Theon teljesen máshogy néz ki (csak a zöld szem stimmel, egyébként magas, fekete hajú és fogpasztareklám-mosolyú).


Ó, igen...


Ez az étkező számomra tipikus balatoni nyaraló-fílinges, ebből pedig következik, hogy NYARAT AKAROK! =)


Ezt nevezem tetőterasznak! Az otthoni medence szerintem csodás dolog nyaranta, használjátok ki, ha van! Pancsolós délutánok, medencés bulik, amit csak akartok...


Beszélgetés és kávé. Két dolog, ami boldoggá tesz. =)

4 megjegyzés:

  1. A harmadik képen az outfit... <3 <3 <3
    A Trónok harca musical, hát jajj :D Jon Snow dalától sírtam komolyan. :D Meg Daenerys reggie száma. :D
    A másik kedvencem az étkező. :) Nagyon hangulatos. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én végignevettem azt a videót! =D

      Törlés
  2. Szerintem is szuper az a tökéletes nyári szett, én is szívesen hordanám, pedig se a farmerdzseki, se a barna nem az én világom :-)
    Kimozdulni meg tényleg kell, én most veszem észre, mióta itthon vagyok a kisfiammal. Pár nap alatt totál be lehet csavarodni :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, valamit muszáj csinálni házon kívül időről időre (és semmi extra nem kell szerintem, egyszerűen csak egy kis környezetváltozás), mert a huzamosabb itthonlét elég idegőrlő tud lenni...

      Törlés