2015. május 7., csütörtök

NOTD - blue bubble di blue

Mint a blogszférában szinte mindenki, én is érdeklődéssel vártam az Essence körömlakkok teljes cseréjét: a the gel nail polish hosszabb tartósságot, jobb formulát és teljesen új színskálát ígér. Természetesen mielőbb szerettem volna kipróbálni őket, egyelőre csak egyet, és a tapasztalatoktól függően bővíteni a készletet.


Ezt a világoskék árnyalatot a ballagásomra vettem, ugyanis hasonló világoskék blúzunk volt. Igazi Hamupipőke-kék, fényviszonyoktól függően változik tompa, pasztelles árnyalattól élénk neonosba hajlóba. Az állaga meglehetősen sűrű és hajlamos a csíkozódásra, ügyelni kell a szép felvitelre. Az ecset maradt széles és lapos, én szeretem ezt a típust. Egy rétegben sem fed rosszul, de kettővel az igazi. A tartósság mindenképp javult, körülbelül egy hetet bírt teljesen szépen (múlt szerdán kentem fel és tegnap kezdett lepattogni). Összességében örülök a márka váltásának, biztosan fogok még venni pár új Essence lakkot a nyárra.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése