2015. május 12., kedd

Májusi zsákmányok

Minden egyes nyár kezdetén úgy érzem, egyszerűen nincs mit felvennem, és ez részben igaz is, mert sokkal-sokkal több átmeneti vagy téli ruhadarabom van, mint nyári, alaposan ráfér a nyári ruhatáramra a bővítés és a frissítés. Az utóbbi héten többször is voltam vásárolgatni és szép adag zsákmány gyűlt össsze.



Elsőként egy rég vágyott tételt pipáltam ki a listámról, a nude magassarkút. Nagyon régóta szerettem volna, de valahogy sosem találtam meg az igazit. Egy belvárosi butikban találtam rá erre a nagyon csinos, nőies darabra. Az anyaga fényes lakk, a sarkak illesztését pedig fémes sáv díszíti. A sarokmagasság tökéletes, tetszik, hogy inkább hegyes az orra, a pántok miatt pedig hosszú távon is kényelmes.


A Tally Weijl alapvetően nem tartozik a kedvenc boltjaim közé, az egyik barátnőmet kísértem el, és ha már ott voltam, körülnéztem a leárazott cuccok között, és két nagyon szuper holmival távoztam. Új sötét farmerből sosem elég (legalábbis nekem), még nyáron sem, mert nem igazán szeretem a világosat, és ilyen koptatott még úgysincs. Magas derekú, rugalmasabb és vékonyabb anyagú, mint a normál farmeranyag, emiatt kényelmesebb is, annak ellenére, hogy nagyon passzos. Hivatalosan bokáig érő fazon, rajtam bőven normál hosszúságú, de hát ezt már megszoktam. =D
A ballonkabát elég indokolatlannak tűnhet úgy, hogy már szinte minden reggel kabát nélkül lehet elindulni otthonról, de több, mint jó áron volt (4500 Ft, szerintem ajándék), jól állt, és így ősz elején nem kell átmeneti kabátot hajkurásznom. Van már egy klasszikus bézs ballonom, amit nagyon szeretek, ezt a sötétebb színű, rövid fazonút is biztosan sokat fogom hordani.


Rég jutott időm turiba menni, pedig nagyon szeretek, de mindig szánok elegendő időt rá, hogy alaposan át tudjam nézni a készletet. Pénteken pont bálabontás volt, ami rengeteg kinccsel, hosszú sorbanállással és várakozással jár, de összességében azt mondom, megéri. Sok holmit vittem be magammal próbálni, végül néggyel tértem haza, két csíkossal és két virágossal.

A bordó-szürke csíkos póló nem épp nyári darab, inkább univerzálisnak mondanám, de nagyon kényelmes, puha az anyaga, jól illik a meglévű ruhatáramba. Ilyen alapdarab mindig jól jön.

Kék alapon virágmintás, csajos blúz - ez már inkább nyári! Rövidnadrággal, szoknyával és hosszú farmerrel is jól mutat, szuper hétköznapokra, de én például bulizni is simán elmennék benne.


Időtlen idők óta szeretnék valami laza, ütős, virágos nyári ruhát, de a nagy részük elég idétlenül állt rajtam. Kivéve ezt! Szuper karcsúsított fazon, lenge anyag, kényelmes, és nem utolsó sorban a színei és a mintája is remek. Nem vagyok oda a harsány színekért, ez viszont tökéletes. Alig várom, hogy felvéve is megmutathassam!


Az utolsó ruha tipikus nyaralós darab, isteni lesz felkapni egy saruval és ebben mászkálni a tengerparton... Kék-fehér csíkos, pamut anyagú skater ruha, a hátán mélyebb kivágással. Utolsó pillanatban kaptam be a próbafülkébe, de nem bántam meg, biztosan sokat fogom hordani a nyáron!

3 megjegyzés:

  1. Klassz dolgokat vettél! :) Én imádom a Tally-t, szinte hazajárok a győribe, már az összes eladót névről ismerem. :D Így hogy mellette van a Bershka is állandó veszélyben forgok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűű én szégyenszemre még nem is voltam a Bershkában, pedig már majdnem fél éve megvan... Nos, sürgősen pótolni kell ezt a hiányosságot. =D =P

      Törlés
  2. A cipő tényleg nagyon szép *-* :)

    VálaszTörlés