2015. április 7., kedd

Teszt - Rimmel Lasting Finish 25H púderalapozó

Néhány hete lehetőségem nyílt tesztelni a Rimmel egyik tavaszi újdonságát, a Lasting Finish 25H púderalapozót. Alapvetően jó tapasztalataim vannak a márka arcra való dekorkozmetikumaival: a Stay Matte púder hosszú évek óta biztos lakója a sminkkészletemnek, a Stay Matte alapozó pedig a kedvenc hétköznapi alapozómmá vált. A púderalapozótól mint általános terméktől azonban sokáig tartózkodtam: nem hittem, hogy adhat elég fedést egy szilárd állagú termék, tud-e olyan jó lenni, mint a hagyományos alapozó. De győzött a kíváncsiságom, és érdeklődéssel vetettem bele magam a tesztelésbe. Lássuk, mik a tapasztalataim!



A termék vastag, jól záródó kompaktban érkezik, de a vastagság ne tévesszen meg, ugyanis egy alsó rekeszt rejt magában tükörrel és kis szivaccsal, ami meglepő módon jól használhatóbb, de hosszútávra mindenképp be fogok szerezni valami minőségibb, strapabíróbb darabot.



A púder száraz, tömött állagú, az enyém a legvilágosabb árnyalat, és tökéletesen passzol a bőröm színéhez. A leírás szerint szárazon púderként, nedvesen pedig könnyed fedésű púderalapozóként használható. A nedvesen való használat egy kicsit körülményes, de nem vészes: én a kis szivacsot szoktam bevizezni, kinyomkodom a felesleget, majd belemártom a púderbe, és úgy viszem fel a terméket az arcomra. Ebben az esetben felcserélem a megszokott sorrendet és először használok korrektort a nagyobb bőrhibákra, szem alatti karikákra, ezután teszem fel a púderalapozót. A fedése gyenge-közepes (építgethető, de vigyázni kell, ne legyen túl "púderes" a végeredmény), összességében szép, egységes, nagyon matt bőrképet varázsol, emiatt száraz bőrűeknek nem ajánlom.

Smink nélkül

Púderalapozó&korrektor

Teljes smink
Mivel zsírosodásra hajlamos bőröm van, az alapozók-púderek tartóssága nálam kulcskérdés. Ezt a terméket rögtön első használattal bedobtam a mélyvízbe: egy ska koncertre használtam először, ahol 99,99%-ban végigugrálja az ember a másfél-két órás koncertet a zsúfolt teremben. Menet közben nem ellenőriztem az állapotát, akkor ért meglepetés, mikor hazaértünk, ugyanis csak nagyon minimálisan fényesedett át. Sima hétköznapokat kis mértékű fakulással, de ugyanolyan mattsággal él át, és a múlt heti, hasonlóképp végigtáncolt házibulit is hibátlanul megúszta. Abszolút nem vártam tőle ilyen tartósságot!

Összességében pozitívan csalódtam a termékben, szívesen fogom használni nyáron is. A finis miatt száraz bőrűeknek nem javaslom, a gyengébb fedés miatt pedig azoknak sem, akiknek sok a bőrhibájuk, mindenki másnak viszont jó szívvel ajánlom, ha szeretnétek gyorsan szép, tartós sminket készíteni. Az ára 2599 Ft a drogériákban, a jó hír, hogy a hétvégi Glamour-napokon a Rossmannba és és a DM-be is van kupon, ha megtetszett a termék, most olcsóbban megvehetitek. =)

1 megjegyzés:

  1. Nekem valahogy nem szimpi hogy összevizezzek egy alapjáraton száraz terméket. De egy erősebb fedésű púder mindig jól jön, mert ha a bőröm jól érzi magát, akkor feleslegesen nem kenek rá BB-t vagy alapozót, elég csak egy kis korrektor és púder. :)

    VálaszTörlés