2015. április 25., szombat

Teszt - Lovely Nude Make Up Kit

Tavaszra szerettem volna egy rózsaszínes-nude, Naked 3-ra hajazó, kisebb palettát, erre a a Cartice Absolut Rose-t szemeltem ki, de egyszerűen sehol nem találom hetek óta. A héten jutott eszembe, hogy még régebben olvastam a Lovely tizenkét részes szemhéjpúderpalettáról, ami végülis hasonló színeket tartalmaz, ezért meg is vettem. A Lovely-tól eddig csak körömlakkot próbáltam, mást nem, ezért kíváncsian kezdtem használni a palettát.


Hosszúkás, vékony, műanyag, jól záródó dobozban érkezik a termék. Ettől elvileg jól szállíthatónak kéne lennie, de én túl vékonynak érzem a műanyagot, el tudom képzelni, hogy könnyen törik. Maga a dizájn szerintem elég gagyi, olcsó hatású. Persze a termék maga is olcsó, de ettől függetlenül szerintem lehetne szebb, valamint egy tükör is simán elfért volna benne. Járt hozzá egy szivacsos applikátor.


A belső elrendezés nagyon hasonlít a Naked palettákhoz. Tizenkét színt kapunk, három matt, egy csillámos, a többi fényes-metálos. A meleg-rózsás-bronzos színek az uralkodók, de helyet kapott egy hidegebb tónusú levendulaszín, egy fényes szürke, egy fehéres ezüst, és egy ezüst csillámos fekete. A pigmentáltság olyan, mint sok olcsó szemhéjpúdernél: a fényesek nagyon szépek, de a mattok bizony gyengén muzsikálnak még alappal is, és porolnak. Ettől eltekintve jól lehet velük dolgozni, és a tartósságra sincs panaszom.



Negatív hangvételűre sikerült a bejegyzés, pedig összességében egyáltalán nem tartom rossz vételnek ezt a palettát, sőt, kifejezetten megszerettem! A színek többsége jól pigmentált, hétköznapi és alkalmi sminkekhez is felhasználhatóak, és a legtöbb haj-, szem-, és bőrszínhez is passzolnak. 1000 Ft körül van az ára, ennyiért bőven megéri.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése