2015. április 16., csütörtök

Szerdai/csütörtöki inspiráció #10

Nem akartam, hogy kimaradjon a heti inspirációs poszt. =) Visszatértem a szokásos kerékvágásba, de már a suli sem tart sokáig... A mai örömömet veletek is megosztom, 9. lettem az olasz OKTV-n! Nagyon-nagyon örülök, őszintén szóval nem gondoltam, hogy be tudok kerülni az első 10-be, főleg, hogy akikkel együtt versenyeztem, rendesen, iskolai keretek közt tanulják a nyelvet. Az angol nyelvvizsgámról még nincs hír, de szerintem az is jól sikerült. Remélem, az érettségikről is hasonlóan tudok majd nyilatkozni. =)


Szívesen kezdeném így a napot a nem is olyan távoli jövőben...


Alapvetően nem vagyok a pöttyös minta rajongója, de ez az összeállítás nagyon tetszik. Könnyű ruha, farmerdzseki, messy bun - enyhe tavaszi napokra ideális.


Eljött a teraszon vagy simán parkban, szabadban kávézás, fagyizás ideje, és imádom. =)



Mostanában odavagyok a különböző fonott hajakért, fonott tincsek, crown braid, egész fonat, bármi jöhet. Nyárra különösen praktikus megtanulni pár új fogást a hosszú hajúaknak. =) Remélem, hamarosan elég hosszú lesz a hajam, hogy az egészet be tudjam fonni, mert például koncerteken utálom kiengedni a hajam, és jó lenne, ha a lófarok és a konty mellett lenne más választási lehetőségem is.


Hiába a tavasz és a napsugarak, az én örök szerelmem mindig az erős szemöldök-porcelánbőr-bordó ajkak kombináció marad...


Annyira cuki és egyedi ez a Nike cipő! Egy kezemen meg tudom számolni, a klasszikus sportcipő utcán hordva hányféleképpen tetszett eddig, de ezt a darabot még én is gondolkodás nélkül elfogadnám.


Nagyon tetszik ez a hideg tónusú, alkalmi, természetes színű smink, szerintem a ballagásra is valami hasonlót készítek.


Csodálatos, óriási kávék, bármelyik jöhet!


A Coachella talán az első jelentős fesztivál az évben, de a legnagyobb hírveréssel rendelkező, az biztos. Gyönyörű outfitek, mesébe illő hangulat... Idén én is fesztiválozok, és ugyan szinte teljesen biztos vagyok benne, hogy a Balaton Sound-os szettjeim nem lesznek ilyen szépen megkomponálva, remélem, jól fogjuk érezni magunkat. Jó line-up, még jobb társaság, mi kell még? =)

1 megjegyzés:

  1. Coachella... <3
    A pöttyös szoknyás szett és a hajviseletek a kedvenceim! A nyelv vizsga miatt pedig szorítok! ;)

    VálaszTörlés