2015. április 8., szerda

Szerdai inspiráció #9

Remélem, mindenkinek jól teltek az ünnepek és újult erővel tért vissza a suliba/munkába. Az idő sajnos (felénk legalábbis) nem igazán volt tavaszias, de elvileg a hétvégén ismét jó idő lesz, juhééé! Az én szünetem főként intenzív angol - és olasztanulással telt (egy szuper házibuli azért belefért =), ugyanis holnap olasz OKTV döntő, pénteken és szombaton pedig angol felsőfokú nyelvvizsga. Bevallom, izgulok rendesen, de kárpótol, hogy az OKTV-t összekötjük a Glamour-napokkal és elmegyünk vásárolni, és hogy hétfő este valami finomsággal kísérve, nyugalomban nézhetem a Trónok harca új évadát. 


Nőies és kifinomult hétköznapi szett. Néha egy szimpla csütörtökön is fel lehet venni az elegáns nadrágot farmer helyett, sokkal összekapottabb lesz a végeredmény, még akkor is, ha kockás inget viselünk hozzá. Alapvetően nem vagyok az állatminták rajongója, de lapos cipőkön pont tetszik.



A bőrszoknyától nem kell félni, ez a skater fazon bárki ruhatárába jól beépíthető, a farmer-bőr pedig az egyik kedvenc anyagkombinációm.


Isteni nude tűsarkú, eddig ez a matt verzió tetszik a legjobban...


Olyan szép és ártatlan ez a smink, matt földszínekkel is lehet csodát alkotni!


Gyönyörű halszálka fonás, vétek kihagyni nyáron, ha elég hosszú a hajatok hozzá!


Hipszteres-fesztiválos laza szett melegebb napokra, hamarosan már ilyesmiket is tudunk hordani, ha az időjárás is úgy akarja.


Könnyű, virágos ruha minitáskával és saruval, előrevetítve a nyári napokat. Egyszerű, de annál csinosabb!


Engem a Marc Jacobs Daisy parfümre emlékeztet ez a manikűr. Cuki és tavaszias, otthon is simán kivitelezhető.


Nagyon szeretem az ombre körmöket, a nude-sötétkék viszont egy olyan párosítás, ami korábban nem jutott eszembe. Hiba, mert meglepően jól mutat együtt ez a két szín.


Bőrdzseki, csíkok, arany részletek, vörös rúzs, napszemüveg - tökéletes, ahogy van.


=)


Bohém alvókuckó, nagyon cuki, imádom!


Amikor az egyik kedvenc sorozatod a másikról beszél. =D


Friss gofri, friss kávé és könyv, AKA tökéletes reggel.


Műalkotás kávéra, úgy szeretem a tejhabra rajzolt mintákat.

2 megjegyzés:

  1. Az első outfit, a fishtail fonat, a fesztiválos szett és a Jóbarátok jelenet a kedvenceim. Épp kedden néztem ezt a részt. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most én is nagyon rákattantam a Jóbarátokra, tökéletes levezetés egy-egy nehéz nap után. =D

      Törlés