2015. április 1., szerda

Szerdai inspiráció #8

Ma van a tavaszi szünet első napja, juhééé!!! Ennek örömére a napot ágyban olvasással és zöld teával indítottam... De ezután meglehetősen produktív voltam, sikerült tanulnom is, ugyanis szünet után angol nyelvvizsga, ki akarom használni az időt, hogy van időm többet készülni. De programokban sem lesz hiány a szünetben, ma ott alszom az egyik barátnőmnél, holnapután pedig házibuliba megyek. Ez utóbbi alkalomra sütöttem citromos kekszet, és ugyan az első adagot elrontottam, a második annyira szép lett! Nektek mik a terveitek az ünnepekre?=)


Elegáns, monokróm manikűr, ügyes kezűek otthon is elkészíthetik. A fehér köröm az egyik kedvencem nyáron!


Babás smink halvány ajkakkal, mályvás szemfestéssel, tusvonallal megkoronázva: mindenestül imádom, bár nude rúzssal valamivel jobban tetszene a végeredmény.


A tökéletes nude palettára jó példa a fenti, gyönyörű és jól kihasználható. Én imádom a nude árnyalatokat, hasonló palettákból sosem elég!


A csupa fehér összeállítás legalább annyira örök és elegáns, mint a tiszta fekete, a meleg évszakokban azonban a fehér talán jobb választás. Kifinomult, nőies, bármilyen alkalomra megállja a helyét.


A csíkos minta az egyik kedvencem, különösen bőrdzsekivel párosítva, bármikor szívesen viselném ezt az összeállítást.


Már-már klasszikusnak számító páros a kötött/horgolt pulcsi és a statment ékszerek. Nem csak télen működik!


Megint csíkos, ezúttal óriási nude táskával. Hasonló táska tökéletes mindennapi darab tavaszra és nyárra, ha már unjuk a feketét vagy barnát.


A fehér cipő nem gyakori darab a ruhatárakban, érthető, mert nagyon kényes, ugyanakkor csodaszép és különleges részlete tud lenni egy-egy basic outfitnek.


Ez mennyire szép és különleges!


És ez is... Ha tetováltatnék, biztosan nem a csuklómra, de szerintem ez a felirat akárhol jól néz ki.


Már egy ideje jár a fejemben a téma, de most megkérdezem: mi a véleményetek a világosszürkére leszívott haj trendről?  A képen az egyik kedvenc YouTuberem, Mandy szerepel, ha jól emlékszem, néhány hónapja szívatta le a haját hamvas szőkés-szürkés színre, és még mindig nem tudom eldönteni, tetszik-e...


Egészséges, kiadós brunch, hétvégéken simán kivitelezhető otthon is! =)


Minden jóval megrakott tortilla, hmm...  Rögtön éhes lettem! ;) =P

A záróepizód - az interneten olvasott reakciók alapján - nagyjából minden nézőt kiakasztott, már fogalmam sincs, mit akarnak kihozni a készítők a sorozatból. Ettől függetlenül azért maradok a hatodik évadra, kíváncsi vagyok, na! =P



 Ez valahol elég rémisztő így érettségi előtt egy hónappal, hogy őszinte legyek...


Nem szorul további magyarázatra.


Imádom a kastélyokat, bármerre is járok. A képen a Schloss Neuschwanstein szerepel, ami teljesen olyan, mint az ikonikus Disney-kastély, bakancslistás hely már egy ideje!


Eklektikus és modern enteriőr, nekem nagyon otthonosnak tűnik.


Most szívesen lennék itt...

1 megjegyzés:

  1. Meseszép képek! .)
    A PLL engem is kiakasztott. :D
    Ja és én is imádom a kastélyokat, nekem a turai a kedvencem. :)

    VálaszTörlés