2015. április 22., szerda

Szerdai inspiráció #11

Utolsó hét... Pontosan egy hetünk van a suliból, és ez annyira hihetetlen. Fura, de alig érzem a "vége van" hangulatot, talán azért, mert az utolsó pillanatokra is annyi szerveznivaló maradt, hogy ilyenekre nem jut idő. Abban biztos vagyok, hogy a következő pár nap nagyon gyorsan fog eltelni - egyik pillanatban még szerenád, a következőben ballagás utáni fotózkodás -, közben pedig intenzíven kéne tanulni is... Remélem, a szombati Quimby-koncert elég energiát ad mindehhez! =D 


Gyönyörűek és időtállóak ezek az elegáns, pici aranyékszerek gyöngyös és köves díszítéssel. A körömlakk színe is tetszik, pont tegnap vettem hasonlót a ballagásra.


Már régóta nem divatbűn aranyat és ezüstöt együtt hordani, csupán jól meg kell komponálni az összeállítást.


Csodaszép, kecses fekete-arany szandál, tökéletes bármilyen nyári estére, bulira.


Ti hogy vagytok a kimonókkal/oversize vékony kardigánokkal? Szerintem nagyon jól feldobnak egyszerűbb szetteket, az összhatás könnyed és hippis lesz, és esti, nem különösebben kiöltözős alkalmakra is felvehetőek.


Valahogy így fogok festeni szombat este azt hiszem. =)


Rózsás-barnás árnyalatok és mesteri tusvonal, maga a tökély!


A halszálkafonás továbbra is szerelem, ez a különleges verzió meg különösen!


Hasonló árnyalatok, precíz tusvonal, mint az előző sminkben, de több a csillogás, a színek sötétebbek, ezért az összkép mélyebb, alkalmibb lesz. Ugyanúgy tetszik. =)


Hipszter-modern, eklektikus konyha,  reggelizőpulttal és retro hűtővel. A reggelizőpult és a konyhasziget a két gyengém, ha konyhákról van szó, legalább az egyiket én is szeretném a majdani saját lakásomban tudni.


Egyelőre nem jöttem rá, hogy lehetne kivitelezni a ránézésre pite-brownie szerelemgyereknek tűnő csokis pitét, mindenesetre rendkívül gusztusos és talán nem is olyan bonyolult.


Már a negyedik évadnál járok a Szívek szállodájával,  és még mindig szeretem. =) Esti chillhez tökéletes, a guilty pleasure műfaj méltó képviselője. Pluszpont, hogy a kétezres évek elején játszódik, throwback a gyerekkoromba! =D

3 megjegyzés:

  1. Csokispite legegyszerűbben: alulra sima linzertészta vagy pitetészta megsütve piteformában, tölteléknek meg a tejszínt (4-5 dl) felmelegíted, majd amikor forró, beletöröd a nagy milka vagy boci étcsokit vagy tejcsokit, és úgy olvasztod fel benne, hogy már nincs a lángon. Egy kis vajat is adhatsz bele, attól picit krémesebb, de én nem szoktam. Amikor ez kész, ráöntöd a tésztára, majd irány a hűtő. Vigyázat, tömény!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, ki fogom próbálni! =)

      Törlés