2015. április 19., vasárnap

Outfit - Pink&dots


Ugyan a hét végére lehűlt a levegő, hétközben kellemes, tavaszias időben volt részünk, ami nálam színes ruhákért kiált! Az utóbbi egy-másfél évben a napjaim nagy részét földszínekben, fehérben, feketében és sötét árnyalatokban tengetem, maximum tavasszal és nyáron kerülnek elő a világosabb, színes ruhadarabok. Ilyen ez a rózsaszín farmer is, még kilencedikben vettem, de lévén keveset hordom, esélye sem volt elhasználódni. Több hibája is van (ezek miatt nincs is több nadrágom a Tally Weijl-ből), de összességében szeretem és szívesen hordom az évnek ebben a pár hónapjában.
A pöttyös blúzt talán felismeritek a szalagavatós posztból, a tánchoz vettem. Fun fact, mikor eldöntöttük, hogy pöttyös felsőben fogunk táncolni, nagyítóval kellett keresni a boltokban - én a Tallyban találtam, a leárazott cuccok között, utolsó darabként -, de a szalagavató után két héttel mindent elárasztottak a pöttyös felsők. =D A pöttyös egyébként nem a kedvenc mintám, de ez a kerek galléros blúz egészen tetszik. A tornacipő ugyancsak a szalagavató műsor maradéka, cuki és kényelmes, de gyanítom, hogy ebben a szezonban el fogom használni.




1 megjegyzés: