2015. április 28., kedd

Áprilisi kedvencek

Ugyan még nincs vége a hónapnak, de nem akartam megcsúszni a kedvences bejegyzéssel, így már ma olvashatjátok. =) Az április nagyon sűrű hónap volt - az évvégi ismétlős hajrá mellett voltam angol felsőfokú nyelvvizsgán és olasz OKTV döntőben, a hónap első felében ezekkel foglalkoztam, a másodikban pedig matekérettségi feladatsorokat oldottam meg több-kevesebb sikerrel. Voltam házibuliban és koncerten, tegnap szerenádoztunk, ma folytatjuk, és közben egyre inkább realizáltuk, hogy alig pár nap, és tényleg VÉGE. Erről egy másik posztban szeretnék írni, egyelőre lássuk, miket szerettem ebben a hónapban!


Kisebb adag beauty kedvenc gyűlt össze. A Catrice szemöldökceruzáról már korábban is írtam, továbbra is nagyon szeretem, nagyon jó minőségűnek találom, ha elfogy, úgy tűnik, újraveszem. Ezt a két rúzst gyakran használtam áprilisban: az NYC Air Kiss visszatérő vendég tavasszal és nyáron, vibráló, sötétebb neon, félmatt finisű pink rúzs, tipikusan az a darab, ami azonnal magára vonzza a tekintetet. Az Essence Come Naturally fakó, hideg, lilás nude, szerintem megosztó árnyalat, én szeretem. A Rival De Loop Young Coconut Milk körömlakkja is bevált, hamarosan megmutatom "élesben" is.


Sejtettem, hogy a L'Oreal Elseve Extraordinary Oil sampon és balzsam jó választás: elképesztően puha, illatos, könnyen kezelhető hajat varázsol, az olajtartalma nem nehezíti el a hajszálakat. Remekül tisztít és ápol, szárazabb hajra kitűnő választás. A balzsam pedig aranycsillámos. =)


Ezt a tornacipőt eredetileg a szalagavató tánchoz vettem, de hétköznapokon is szívesen hordom. Sajnos nem a minőség csúcsa, esélyes, hogy egynyári darab lesz belőle, de addig is viselem, amíg tudom.


Ezer év után ismét vettem Vogue-ot, és hivatalosan is ez a hónap olvasnivalója nálam! A cikkeket élvezettel olvastam, nagyon érdekesek, és az Emilia Clarke-címlap nem hiányozhatott a gyűjteményemből! Ha már itt tartunk, az új Trónok harca-évad is tetszik, de olyan sok már a változtatás a könyvekhez képest, hogy magamban már kettéválasztottam a kettőt, külön kezelem őket. Továbbra is #teamhousetyrell ;)

1 megjegyzés: