2015. március 27., péntek

Wishlist - Tavaszi Glamour - napok

Első körben nem hozott lázba a közelgő kuponos hétvége: persze örültem neki, hogy az elfogyóban lévő kozmetikumaimat (mint hajápolók vagy arclemosó) kedvezménnyel tudom megvásárolni, de a többi dologra nem fektettem túl nagy hangsúlyt. Aztán ahogy gondolkodtam, szép lassan összeállt a még mindig nem túl sok pontból álló lista, amit szeretnék megosztani veletek.

Nemrég átpakoltam a ruhatáramat, és örömmel vettem észre, hogy alig van olyan darab, amire égető szükségem lenne. Persze könnyed topokból, nyári felsőkből sosem elég, de ezeket inkább alkalmankénti turis körök során fogom beszerezni, tavaly is nagyon csinos darabokat sikerült találnom. Egy dolgot mindenképp szeretnék, ez pedig az elegáns, fekete nadrág. Mindenféle alkalomra felvehető, hétköznaptól elkezdve vizsgákon át színházig gyakorlatilag bárhova, alaposan kihasználható és kifinomultabb megjelenést kölcsönöz, mint egy sötét farmer. A régi alkalmi nadrágom ezer éve megvan (de tényleg, ötödikes korom(!!!) óta, csoda, hogy még jó rám =D), és az idő bizony meglátszik rajta, megérett a cserére.


Ezt a három nyári ruhát a H&M-ből választottam, de igazából bármilyen pántos, lebegő szoknyás, mintás ruhát elfogadnék, majd körülnézek alaposan mindenhol. Nyáron a ruhák igazi megmentők tudnak lenni, különösebb erőfeszítés nélkül tesznek csinossá és nőiessé, legyen szó esti borozásról, városnézésről vagy szimpla nyári hétköznapról. Sajnos nagyon kevés nyári ruhám van, és azok is inkább komolyabbak, szeretnék valami bohókásabbat, fesztiválosabbat (bár fesztiválon nagy valószínűséggel farmersort - top - tornacipő kombinációban fogok tombolni).



Az utolsó öltözködéssel kapcsolatos tétel a listán egy pár nude magassarkú. A mai napig bánom, hogy anno két éve Milánóban csak a fekete verziót vettem meg a Mangoban a minden szempontól tökéletes, hegyes orrú, magassarkú cipőből és a nude-ot az üzletben hagytam. Ez a darab a Zarából igazából csak illusztráció, hegyes orrnak és valamivel alacsonyabb saroknak örülnék. A nude sok esetben érdekesebb összhatást ad, mint a fekete cipő, ezért szeretnék egy párat a gyűjteményemben tudni.


A sminkeket egy lapra rendezve mutatom. =) A Maybelline Lash Sensational szempillaspirál a megjelenése óta kívánságlistás, de kivártam a féláras kupont. Az előző fehér körömlakkom már nem muzsikál olyan szépen, nyáron viszont imádom a fehér körmöket, szóval mindenképp veszek egyet. A képre a Rival De Loop Young fehére került, de a márka igazából mindegy, ha van tippetek jó fehér lakkra, írjátok meg! A szemhéjalapozómat is pótolnom kell, erre a célre a Catrice és a Rival De Loop Young termékét néztem ki. Még olvasok pár review-t, de egyelőre a Rival De Loop Young áll nyerésre. A Catrice Absolute Rose palettájába beleszerettem, mikor Roni írt róla, úgyhogy most már mindeképp meg kell vennem. =)



Amire még szükségem van: arclemosó (zselés, Garnier vagy Nivea), sampon és balzsam (erősen csábít az Elseve Extraordinary Oil, a nyári samponom viszont biztosan a Head&Shoulders 2in1 mentása lesz), illetve nyárra BB krém. Gondolkodom, hogy újraveszem a Garnier kevert bőrre való BB - jét, de szívesen kipróbálnék valami újdonságot. Ha drogériás viszonylatban tudtok szép fedésű, kevert bőrre alkalmas BB krémet, ne tartsátok magatokban. =)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz kívánságlista! :)
    Drogériás vonalon én a bourjois CC krémjét tudom ajánlani (1 2 3 perfect) vagy a Youthful glow alapozót az Yves Rocher-tól. Mind2 nagyon bevált. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi a tippeket, mindenképp utánanézek a termékeknek! =)

      Törlés
  2. Az első ruci egyszerűen mesés. :) A Maybelline spirált én is kinéztem magamnak és a Catrice szemhéjalapozó is jónak tűnik.
    A Catrice paletta szerintem nem éri meg az árát, ha elfogadsz egy tanácsot, akkor a Makeup Revolution Iconic 3-at rendeld inkább meg. Ugyanezek a színek is megvannak benne, csak sokkal jobb minőségben és persze több. :D Árban pedig jobban megéri, még a szállítási költséggel is. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, most gondolkodóba ejtettél... Megnéztem a palettát, és gyönyörű, teljesen olyan, mint a Naked 3 és valóban nem is vészes az ára. Meggyőző... No még meglátjuk, mindenesetre köszönöm az ajánlást! =)

      Törlés
  3. Drogériás BB-krém, kevert bőrre: Helia D BB-je. A titok annyi, hogy nedves kéz vagy bőr, frissen az arctisztítás után! :) A világos tényleg világos, a normál pedig napbarnított bőrre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismerem, használtam jó sokáig, az év nagy részében szerettem, de nyárra nekem túl krémes és nehéz volt, valami könnyedebb állagút szeretnék inkább.

      Törlés