2015. március 11., szerda

Szerdai inspiráció #5

Pörög az élet, zajlanak az események, tavasz van!=) Imádom a mentaszínű körmeimet, a hosszú nappalokat, vékony kabátokat, napszemüveget, könnyed zenéket, tavaszillatot, mindent! Tele vagyok energiával, ötletekkel és tervekkel, és azon vagyok, hogy minél emlékezetesebbé tegyem ezt az időszakot. További szép hetet Nektek!


Egy ilyen erkélyen, nagy adag kávéval és jó könyvvel indítani a napot > minden más.


Mind a négy rúzs az én színvilágom, ide velük! 


Álom cipőkollekció! Jut eszembe, idén tavasszal egy pár hegyes orrú, nude csodával szeretném gazdagítani a cipőim sorát.


Már-már művészien elkészített jegeskávék, szerintem nem tévedek nagyot, hogy április-május környékén sok fog belőlük fogyni. 


Arany-barna füstös tusvonallal, örök kedvenc, sokszor szívesebben viselem, mint a fekete-ezüst változatot. Készítek is valami hasonlót a napokban.


Lazy day outfit, ahogy a nagykönyvben meg van írva. Szeretem az ilyen szettek egyszerűségét, szerintem ezekben is lehet nagyon jól kinézni.


Merőben más outfit, mint az előző, mediterrán nyarak és városi naplementék jutnak eszembe róla. 


Cukiság level tízezer!!! 


Gyönyörű és különleges ez a márványos manikűr, elegáns és kifinomult, szívesen viselném.=)


Imádom Taylor haját, sminkjét és stílusát, és ha már itt tartunk, alkalmanként a zenéjét is szívesen hallgatom. =)


Imádom a kép hangulatát, és igazán siethetne a teraszon rozézós időszak...

3 megjegyzés:

  1. A lazy day outfit nagyon én vagyok. :P A Nars rúzsok pedig... jajjvégemvan! :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, az a körömlakkozás irtó gagyi és közönséges, szóval inkább ne, azoktól a hegymagas sarkú cipőktől meg már ránézésre görcsöl a lában.

    VálaszTörlés
  3. Pont ilyen körmöt szeretnék következő alkalommal, mert szerintem nagyon különleges. :)

    VálaszTörlés