2015. március 4., szerda

Szerdai inspiráció #4

Érezni a tavaszt a levegőben. Hosszú idő után először ma viseltem világos, tavaszias színeket és a kedvenc, jó öreg oxford cipőmet. Érdekelni kezdtek a tavaszi szortimentfrissítések, új sminktermékek és limitált kollekciók. A tavaszi trendeknek még nem néztem utána alaposan, de amint lesz rá időm, kiválasztom azokat az elemeket, amiket szeretnék beilleszteni a ruhatáramba. Büszkén jelenthetem ki, hogy az évek során sikerült egy olyan alapruhatárat kialakítanom, amihez könnyedén hozzáadhatok új elemeket, de igazából újdonságok nélkül is tökéletesen megvagyok. A folyamatos blogolás nagy szerepet játszott ebben, és ennek nagyon örülök. =) 


Hamarosan a ballonkabát is előkerülhet a szekrény mélyéről. Imádom ezt a laza összeállítás, hasonlót én is ki fogok próbálni.



Ásványok megint, ezúttal többujjas gyűrű formájában. 


Isteni ez az Elie Saab ruha, egyszerű szabás kis csavarral, szexi, de nőies és elegáns.


Még télies szett, jövő héten jönnek az igazi tavasziak. =) De a kockás nadrág miatt muszáj volt betenni, hosszú évek óta imádom a kockás nadrágokat.


Ezt a pulcsit mintha nekem tervezték volna. =D


Gyönyörű alkalmi smink, a legközelebbi buliba ki is próbálom! Újabban rákaptam a képekről való sminkelésre, így legalább kihasználom a csodaszép szemhéjpúdereimet.


Tegye fel a kezét, aki szívesen reggelizne egy ilyen helyes kis olasz vagy francia teraszon!


A kedvenc helyünkön kapható a pontosan ugyanígy kinéző kurvanagy tejeskávé. Igen, ez a neve, és imádjuk! =D


Az American Horror Story új évadával őszintén szólva szkeptikus vagyok, a hotel - téma szerintem nagyon hasonló, mint az első évadban a Murder House, nem hiszem, hogy sok újat tudna mutatni. Nekem a Freakshow sem volt a szívem csücske, a sokak által lehúzott Coven sokkal jobb volt ahhoz képest, de az abszolút kedvenc az Asylum marad, pont azért, mert az a legbetegebb.


Csak ezt tudom hozzáfűzni ahhoz a tényhez, hogy mikor azt gondoltam, több fanfiction nem terelheti el a figyelmemet a tanulásról, kapásból belefutottam kettőbe, ráadásul a kedvenc típusomba. A modern átiratok, ha jól vannak megírva, hihetetlenül kreatívak tudnak lenni, én nagyon szeretem őket, most különösen jólesik klisé gimis sztorikat olvasni. =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése