2015. március 10., kedd

Outfit - Someone New


A ma reggeli napsütés arra inspirált, hogy elővegyem a szekrény mélyéről ezt a narancssárga selyemszoknyát, amit nagyon rég viseltem utoljára. Alapból nem hordok sok színt, ilyen élénket meg főleg, de a közelgő tavasz egyszerűen meghozta hozzá a kedvem. A szoknya pont annyi színt visz a fekete-fehér-arany outfitbe, amennyit szeretek. Szerencsére már a télikabátok is hamarosan visszakerülhetnek a szekrénybe, mivel viszonylag későn indultam el reggel, az évben először felvettem a bőrdzsekimet. Már nagyon sok posztban szerepelt és még mindig töretlenül imádom, az egyik kedvenc ruhadarabom.
A frizurát, ami viselek, több külföldi YouTubernél is láttam, vízszintesen középen kell kettéválasztani a hajat és messy bunba csavarni a fejtetőn: körülbelül három perc alatt elkészül, többnapos frizura megmentésére tökéletes (főleg, ha bevetünk egy kis száraz sampont) és nem utolsósorban szerintem nagyon cuki, sokszor hordtam így a hajam az utóbbi időben.




3 megjegyzés:

  1. A nyaklánc szerintem nem illik ehhez az outfithez, inkább egy láncos kellene!
    De amúgy nagyon jól áll neked ez a kicsit rockabilly beütésű stílus, viseld sokszor és bátran. :) Az a bőrdzseki pedig egy álom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van utólag visszanézve, na majd legközelebb, van is ilyen nyakláncom pedig!=)
      Nekem is nagyon tetszett ez a szett, fogok is többször viselni hasonlókat, ha megint jó idő lesz. =)

      Törlés
  2. Szerintem nyugodtan viselj színeket, mert szuperül állnak. Én tavasszal úgy nézek ki, mint egy szivárvány. :D

    VálaszTörlés