2015. március 20., péntek

Outfit - Just Like Me


A Weheartit - táblámon megszámlálhatatlanul sok, a maihoz hasonló jellegű outfitet tűztem ki, és sokszor is viselek ilyesmit a hétköznapokon. A flaneling kiváltja a pulcsit, színesebb, változatosabb lesz tőle az összhatás, a feliratos pólók pedig mindig divatosak maradnak. Nem több erőfeszítés, mint felkapni a farmer-póló-pulcsi hármast, de valahogy sokkal összeszedettebbnek érzem.
Az egyetlen új darab, amit nem láthattatok korábban a blogon, a fekete póló, amit körülbelül egy hónapja vettem a Mangoban. Új kollekciós, lehet, hogy még van! Annyira Tumblr - Weheartit jellegű, azonnal beleszerettem, szerintem nagyon aranyos a felirat, plusz nincs is olyan sok sötét színű felsőm, igazán elfért a ruhatáramban. Oversize kockás inget, farmert és fekete bokacsizmát választottam hozzá, és ilyen fotót ugyan nem csináltunk, de végre elővehettem a bőrdzsekimet is. Suliba teljesen megfelel, egyre többször érzem, hogy ennél nem is kell mindig több.






2 megjegyzés: