2015. március 22., vasárnap

Instagram TAG

Nettitől indult ez a szuper kérdéssor az egyik legnépszerűbb telefonos applikációval kapcsolatban. Nem tagadom, igazi Instagram - függő vagyok, végigcsináltam a #100happydays kihívást, és az Instagram az egyik első app, amit rendszeresen átpörgetek. Csak most volt időm kitölteni a taget, remélem, tetszeni fog! =)

1. Mi az Instagram felhasználóneved?
@instapolka néven találtok meg.

2. Mikor csatlakoztál?
2012. szeptember 13-án, mikor megkaptam az első okostelefonomat. Igazából pont az Instagram miatt is szerettem volna egyet.

3. Melyik volt az első képed, amit feltöltöttél?
Ez a kép az akkor aktuális Glamourról. Elég random, ami azt illeti. =D


4. Milyen gyakran posztolsz képeket?
Változó, van, hogy naponta többször is, előfordul, hogy napokig semmi nem kerül ki. De napontoa többször is nézem, milyen képeket tettek ki, akiket követek.

5. Melyik  a legrosszabb fényképed, amit feltöltöttél?
Már csak a témája miatt is.=D Az egyik utolsó kémiadolgozatra készültem még anno tizedikben, nem is értem miért gondoltam, hogy érdemes megosztani... Ezt.


6. Melyik kép rendelkezik a legtöbb like-kal?
Fej-fej mellett halad a hóesésben készített bordó rúzsos selfie és a macaron-kávé kompozíció. =)



7. Milyen típusú felhasználókat követsz?
Nagyon vegyes, barátokat, ismerősöket, bloggereket itthonról és külföldről, youtubereket, ruhamárkákat, hírességeket, néhány fandom felhasználót, és van néhány hashtag, amire rendszeresen rákattintok és végigpörgetem a hozzájuk tartozó képeket.

8. Privát vagy publikus?
Publikus, nekem is az van.

9. Melyikek a kedvenc képeid, amiket posztoltál?
Ebből több is van, általában élményekhez és legfőképpen utazásokhoz köthetőek a kedvenc képeim, pl. a gyönyörű milánói dómról éjszaka készített képem vagy amit a Güell-parkban készítettem Barcelonában, de ide sorolható a nyári strandfesztes vagy a bécsi karácsonyi vásáros kép is. Nagyon szeretem a szalagavatós osztályképet és a karácsonyi szünetben pizsamás kávélikőröset is, illetve kedvenc selfie-t is választottam.



10. Mi a legutóbbi frissítésed?
#nomakeup #selfie =D Tegnap délután tettem ki.


11. Milyen típusú képeket posztolsz?
Bármit, amit akkor érdemesnek találok megosztásra. Napi outfit vagy smink, könyv, amit épp olvasok, sorozat, amit épp nézek, sokszor posztolok képet ilyen-olyan ételekről és italokról, élményekről, kisebb vásárlások eredményét is szívesen osztom meg az Instagramon, de gyakran csak pillanatképeket teszek fel. 

1 megjegyzés:

  1. De jó ez a kérdéssor :) Én nem olyan rég óta használom az Instát, de nagyon megszerettem, csomószor felkukkantok egy nap. Téged is követlek most már :)

    VálaszTörlés