2015. február 11., szerda

Szerdai inspiráció

Szerdára én mindig leeresztek egy kicsit, messze még a hétvége, ráadásul a szerdáim nem könnyű napok a suliban sem. Mivel a vállalhatónál több időt töltök Weheartiten, arra gondoltam, szerdánként, afféle hétközi löketként megmutatnám Nektek a kedvenc képeimet, teljesen random témákban. ITT tudtok követni, ha szeretnétek, nekem ez a kedvenc inspirációs oldalam, a telefonomra is letöltöttem az applikációt, tényleg nagyon gyakran böngészem.
Ez a hetem egyébként elég sűrű, szombaton lesz a szalagavatónk, tegnap öt órán keresztül próbáltunk, holnap lesz a helyszíni főpróba, és valószínűleg még pénteken is próbálni fogunk... De mindenképp hozok majd képeket az eseményről! =)


Szürkék, fekete, fehér és egy kis csillogás - hogy feldobjuk a téli gardróbot. Akármelyik napra el tudom magamon képzelni.


Egyszerű de nagyszerű a zöld táskával és különleges csizmával. Valahogy így képzelem el az alapdarabokból álló ruhatár megfűszerezését érdekes kiegészítőkkel.


Azt hiszem, ékes példája azon outfiteknek, amiket igazán tudni kell viselni, a hölgyben a kép alapján megvan a képesség.=) Minden részletében imádom, csodálatos.


Mindig szerettem az ásványokból készült ékszereket, medálokat, most különösen divatosnak számítanak. Ezek közül a fehér áll a legközelebb a szívemhez (sajnos nem tudom, milyen kőből készülhetett), de a kék lápisz lazulit is elfogadnám.


Álomgardrób, nincs több hozzáfűznivalóm... 


 Hosszútávú cél... Mindig csodálattal néztem a hihetetlen jógapózokat, szeretnék én is ilyeneket megvalósítani.


Akárki akármit mond, Maisie szerintem gyönyörű, nem mellesleg pedig interjúk - videók alapján nagyon  jó fej csajszinak tűnik, és annyira jók ezek a laza hullámok, hogy itt a helye. =)


Story of my life. 


A héten néztem meg a Red Wedding-részt olaszul, meg különben is Valentin-nap lesz a hétvégén, szóval Robb Stark, akarom mondani Richard Madden pont elfér a végére. És mennyivel jobban néz ki így, mint a Cinderella előzetesében!

2 megjegyzés:

  1. Meg merem kockáztatni, hogy a fehér ásvány nyaklánc tejkvarc vagy hegyikristály :) a homokóra alakú szerintem felül hold-, alul hegyi. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem van egy hasonló medálom, picit több "áttetsző" résszel, és az hegyikristályból készült. Szerintem a képen is hegyikristályból van a fehér medál. :)
    A könyves történetet pedig abszolút átérzem, nálam is ez van elég gyakran... :D

    VálaszTörlés