2015. február 25., szerda

Szerdai inspiráció #3

Csupa jó hírrel érkezik a mai inspirációs poszt! A múlt héten meséltem, hogy olasz OKTV-n voltam, ma megjött az eredmény, és bejutottam a döntőbe!!! Nagyon-nagyon boldog vagyok, nem számítottam rá őszintén szólva. Április 9-én lesz a döntő, másnap megyek angolból nyelvvizsgázni, de szeretem a kihívásokat. =D A másik hír egy kicsit már ilyen szempontból kapcsolódik a sulihoz, ugyanis nemrégiben adódott egy szuper utazási lehetőség iskolai keretek között, így a nyár közepén 10 napot fogunk együtt tölteni jópáran az osztályból a tengerparton Görögországban. =) Afféle utolsó nagy osztálykirándulásnak fogjuk fel a dolgot, körülbelül mint a kilencedikes londoni út mínusz nyelvtanfolyam és szürkeség.=) Remek programjaim vannak már most az idei nyárra, és olyan jó, hogy előre tudom őket, mert van miért küzdeni tavasszal. =D Nem vagyok egy nyári lány, az őszt és a telet sokkal jobban szeretem, de az idei nyarat már most nagyon várom.


Hétvégén ez alapján készítettem az esti sminkemet és nagy sikert aratott. =) 



Hangsúlyos ajkak, mesteri tusvonal? Bárhol, bármikor IMÁDOM. 


Alig várom, hogy végre könnyedebb szetteket lehessen hordani, őszintén szólva még nekem is kezd elegem lenni a kötött pulcsikból és lovaglócsizmákból.


Ezt a rúzskollekciót minden további nélkül elfogadnám, pont ezeket a színeket viselem a legszívesebben, főleg a hátsó sor jöhet!


Ha egy kávé lehet gyönyörű, akkor ez az...


Carában van valami megkapó, én nagyon kedvelem őt, szimpatikus lánynak tűnik. =)


Gusztusos és egészséges reggeli, én a zabkásámat szoktam felturbózni magokkal, mogyoróvajjal és gyümölcsökkel.


Annyira jó lesz, csajok!!!! 


Hangulatos óváros, nyáresti borozgatás a teraszon, csinos ruhában, minden kötelezettségtől mentesen... Csak tartanánk már itt!




És végül két rövid, de annál nagyobb igazság. További szép hetet, lányok!

1 megjegyzés:

  1. A piros táskás szett és az első smink a kedvencem. :) A Rihannás kép rémesen szét van photoshoppolva. :D

    VálaszTörlés