2015. február 18., szerda

Szerdai inspiráció #‎2

Nem így terveztem, hogy egymás után két inspirációs poszt legyen, de a szombati szalagavató miatt gyakorlatilag semmi másra nem tudtam koncentrálni. A szalagavató egyébként fantasztikusan sikerült, életem egyik legjobb napja-estéje-éjszakája lett 2015. február 14., a készülődéssel, a műsorral és az afterpartyval. Készültek fotók is, a következő bejegyzésben megmutatom őket. Ma pedig olasz OKTV-n voltam, hát őszintén szólva nem tudom megmondani, hogy sikerült, elég vegyes érzéseim vannak vele kapcsolatban, de azért reméljük a legjobbakat. =) Jöjjön a mai képválogatás!


Álomgardrób. Valami hasonló minimalista ruhatárral boldogan leélném az életemet, nagyon kevés színt hordok, de őszintén szólva évente néhány alkalommal hiányoznak a feltűnő árnyalatok. Az elrendezés is gyönyörű, csodás ez a nyers, rusztikus, mégis modern összkép.




Akármelyik hétköznap felvenném ezt a szettet, a feliratos póló-kockás ing párosítás az egyik kedvencem. A bokacsizma is nagyon tetszik, a boyfriend farmerekkel pedig jó ideje szemezek, lehet, hogy idén tavaszra be kéne adnom a derekam és kipróbálni...


Még bőven télies smink, imádom a formáját, a csodás satírozást és a csillogó szemhéjat. Porcelánbőrrel és halvány rózsaszín rúzzsal tudom leginkább elképzelni.


Gyönyörű ez a zöld szín és a pávatoll festés is. Nekem sajnos abszolút semmi kézügyességem nincs a nail arthoz, ezért mindig csodálattal nézem a szép, különleges manikűröket.


Az avokádó az egyik kedvenc zöldségem, általában krémként elkészítve, teljes kiőrlésű pirítósra kenve kerül a tányéromra. Magában, szeletelve még sosem ettem, de nyilván ugyanolyan finom, vagy akár salátában, rántottában...


Ez a waffel - kompozíció minden, csak nem egészséges, de szerintem mindenki szívesen enne belőle. ;)


Ha Gossip Girl, én az idők végezetéig Serena x Nate - párti maradok. A többségtől eltérően mindig Nate volt a kedvenc férfi karakterem a sorozatból, a pár rossz döntése ellenére nagyon szerettem, és Serenával annyira jó páros voltak!


Motivációs poszter az elkövetkezendő szűk három hónapra, avagy induljon az érettségi - és nyelvvizsga - hadművelet!

2 megjegyzés:

  1. Nekem pl. nem volt szalagavatóm,felénk nem szokás ez a dolog,de mindig csodálatal nézem azokat akik megélhetik ezt az eseményt,mert annyira szép és van egy egyfajta varázsa! :) Az OKTV meg biztos sikerült,ügyes lány vagy! ;)
    Egy ilyen gardrób nekem is jól jönne,de én félek is kicsit az ilyentől,én nem biztos szeretném,ha ennyire nagy rálátásra lennének a ruhámra vagy lehet,hogy túlkéne lépnem a gátlásaimon és belevágni :D
    Az érettségidhez meg egy kalappal! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!=) Az OKTV-ről még mindig nem tudom, mit gondoljak, elég nagy csoda lenne, ha bejutnék a harmadik körbe, de azért bizakodom. =D
      Igen, nagyon különleges a szalagavató, igazán kár, hogy nem élhetted át. =/ A ballagás is legalább akkora, ha nem nagyobb horderejű szerintem, de azt valahogy nem várom... =(

      Törlés